مصرف برق صنایع بزرگ استان یزد ۲۴.۸ درصد رشد داشت

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس آرش نواب در نشست مدیران صنایع استان که معاون اقتصادی استاندار و رییس شرکت شهرک های صنعتی حضور داشت، با اشاره پیش بینی ۶ هفته بحرانی پیش روی صنعت برق در تابستان امسال، افزود: رشد درصد تغییرات لحظه ای نیاز مصرف در استان ۱۴ درصد است و پیش بینی می شود تابستان امسال پیک مصرف کل استان به ۱۷۰۰ مگاوات برسد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف ۱۶ اردیبهشت نسبت به سیزدهم فرودین ، دوبرابر رشد را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: امسال باید برای کنترل بار شبکه، ۱۵۰.۷ مگاوات آمادگی داشته باشیم که بخش عمده ای از آن با مشارکت صنایع استان قابل مدیریت است.

این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته افزون بر ۳۶ میلیارد ریال پاداش همکاری به ۷۹۵ مشترک همکار در سطح استان پرداخت شده است، عنوان کرد: مشارکت ۹۰ درصد صنایع استان در کاهش بار از ساعت ۱۲ تا ۱۷ پانزدهم خرداد تا ۱۵ شهریور می تواند گره گشا باشد.

وی یادآور شد: صنایع می توانند با جابجایی ساعات کار از پنج صبح تا ساعت ۱۳ و جایجایی روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه با دو روز میانی هفته کمک شایانی را به صنعت برق داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد متذکر شد: ۱۴ واحد صنعتی در بخش مولدهای خود تامین، ۷۲ واحد در طرح ذخیره عملیاتی، ۱۶۶ واحد در ساعات اوج بار، ۷۴ واحد با قطع برنامه ریزی شده و ۹۸ واحد اداری در سال گذشته با توزیع برق همکاری کرده اند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات