دیدار مردمی شهردار  اهواز  در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حصیرآباد

دیدار مردمی شهردار  اهواز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حصیرآباد

در راستای اهمیت دیدار های مردمی  و درخواستهای آنان، کتانباف شهردار اهواز و ارشادی مدیر منطقه هفت در مسجد امام حسن مجتبی (ع ) در حصیرآباد حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های شهروندان قرار گرفتند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، عصر چهارشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۸، کتانباف شهردار اهواز به همراه ارشادی مدیر منطقه هفت و جمعی از معاونین و مسئولان این منطقه، در مسجد امام حسن مجتبی (ع ) در حصیرآباد حضور یافتند تا ضمن بررسی وضعیت این محله به مشکلات و دغدغه‌های مردم رسیدگی کنند.
در این دیدارشهروندان مشکلات و مسائل محله را بیان کردند و با بررسی شهردار و مدیران شهری راهکارهایی جهت رفع آنها ارائه شد.
برپایه این گزارش عمده مشکلات شهروندان جمع آوری  دستفروشانی بود که به معبر خیابان تعرض کردند  و همچنین آبگرفتگی و بالازدن فاضلاب ها، تجمع سگ های ولگرد، ایجاد آبخوری و سقاخانه ها ، مرمت و بازسازی سرویس های بهداشتی در خیابان کارون و… بود که در این دیدار به انها اشاره شد .
کتانباف در جمع شهروندان با تاکید بر ضرورت مطالبه گر بودن و مشارکت شهروندان برای انجام خدمات بهینه در پاسخ به بیان معضلات و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان و ساکنین محله قول مساعدت و همکاری در جهت رفع مشکلات را داد و عنوان کرد: کلیه کارهای خدماتی ، تعمیرات سرویس های بهداشتی و کنترل آنها به صورت خودگردان و ایجاد آبخوری و جمع آوری فروشندگان که باعث سد معبر شده اند، از وظایف مهم شهرداری هاست و حتما انجام خواهد شد و عملیاتی مانند لوله گذاری فاضلاب و جلوگیری از بالازدن فاضلابها از وظایف اداره فاضلاب می باشد که حتما پیگیری خواهد شد تا به مرحله انجام برسد.
کتانباف همچنین در ادامه گفت: از جمله فعالیت های مساجد فعالیت های فرهنگی است که از کلیه پرسنل و معاونین فرهنگی خواستارم که تمام قد به مسائل فرهنگی مساجد و محلات رسیدگی و نظارت داشته باشند .
در پایان نیز ارشادی به کارهای انجام شده در محلات کم برخوردار خصوصا محله حصیرآباد اشاره کرد و از شهروندان خواست تا در حفظ و پاکیزه نگهداشتن شهر همراه و همگام با شهرداری کوشا باشند و افزود: در اسرع وقت تمام کارهای خدماتی ، نظافتی و … که از سوی شهروندان مطالبه شده است انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات