توزیع بیش از ۵۴ هزار متر مربع آسفالت در کوی مهدیس در منطقه ۸

توزیع بیش از ۵۴ هزار متر مربع آسفالت در کوی مهدیس در منطقه ۸

مدیر منطقه ۸ از توزیع بیش از ۵۴هزار مترمربع آسفالت در خیابان های آزاده و انتظام در کوی مهدیس خبر داد .

به گزارش اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ذبیح اله خدامرادی با اعلام این خبر افزود : با توجه به پروژه های در دست اقدام در کوی مهدیس شامل زیر سازی و آسفالت معابر به ترتیب اولویت آسفالت معابر در حال انجام است .

وی با بیان این که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌ تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد،گفت: عملیات گسترده آسفالت ریزی اصولی معابر کوی مهدیس با در نظر گرفتن زیرسازی های اساسی و کیفیت استاندارد با تمام امکانات و تجهیزات رو به اتمام است .
خدامرادی عنوان کرد: اقدامات گسترده آسفالت در مسیرهای اصلی و فرعی از قبیل خیابان یکم تا ششم آزاده شمالی و جنوبی ،خیابانهای  انتظام ۲ و ۳ شمالی زیر سازی و آسفالت آنها با بیش از ۲۲ هزار مترمربع در  سال گذشته انجام شد و هم اکنون بیش از ۲۲ هزار متر مربع آسفالت در ۸ خیابان از این تعاونی ها در حال انجام است  که مجموع مترا ژ کل آسفالت  این معابر ۵۴ هزار و ۴۶۰ متر مربع است .

وی تصریح کرد : ارائه خدمات به شهروندان کوی مهدیس نیازمند همکاری و مساعدت شهروندان و کلیه دستگاههای خدمت رسان شهری است تا بتوانیم بالاترین امکانات رفاهی را از منظر شهری و اجتماعی برای شهروندان منطقه ۸ و بالاخص اهالی کوی مهدیس مهیا نماییم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات