مراسم جزء خوانی قرآن کریم تحت عنوان بهار رحمت برگزار می شود

مراسم جزء خوانی قرآن کریم تحت عنوان بهار رحمت برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: به مناسبت آغاز ماه پرفضیلت رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم ( بهار رحمت ) در ایام ماه مبارک در راستای ترویج و تقویت فرهنگ قرآنی و انس با قرآن برگزار می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه پرخیر و برکت رمضان در نگارخانه شهرداری سنندج خبر داد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج عنوان کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن فرصت مناسبی برای تزکیه روح و ارتباط با ذات اقدس الهی است.

دکتر سه رکوت نجفی اظهار داشت: تلاوت قرآن در ماه رمضان، موجب ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس بیشتر با این کتاب آسمانی و نهادینه سازی سنت ختم قرآن کریم در میان شهروندان به ویژه جوانان در  این ماه پرفضیلت است.

وی از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم تحت عنوان بهار رحمت خبر داد و گفت: این مراسم هر روز در ایام ماه مبارک از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ در نگارخانه شهرداری سنندج جنب پارک شهدا برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم عبدالقدوس حسینی، شاکر ملکی، صدیق محمدی و فواد زمانی در این مراسم به تلاوت قرآن می پردازند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات