امدادرسانی به ۱۹۵ حادثه در فروردین ماه سالجاری

امدادرسانی به ۱۹۵ حادثه در فروردین ماه سالجاری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان ،سید حمید هاشمی رئیس این سازمان ،با اشاره به ۱۹۵ حادثه طی فروردین ماه سالجاری اظهار داشت : در این مدت به  ۶۴ مورد آتش سوزی و ۱۱۲ حوادث دیگر امدادرسانی شده است .

هاشمی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه و شبانه روزی آتش نشانان در جهت خدمت رسانی به شهروندان افزود: در ماه گذشته ۲۲۰ خودروی آتش نشانی به همراه ۷۵۰ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شده و طی عملیات های صورت گرفته، ۶۸ شهروند از حوادث نجات یافتند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان، تصریح کرد:  در اثر حوادث روی داده طی فروردین ماه گذشته ۱۸ نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به امداد رسانی و ارائه خدمات این سازمان در خارج از محدوده شهری  اشاره کرده و گفت: در ماه گذشته  از ۶۵ مورد از  عملیات ها خارج از محدوده شهری بوده و  ۲۱۰  مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت ها اعزام شدند.

هاشمی به وقوع حوادث آتش سوزی در اماکن مختلف اشاره کرده و افزود: بیشترین حوادث آتش سوزی در فروردین ماه به ترتیب در اماکن مسکونی ، معابر و گذرگاه ها و وسایل نقلیه رخداده است .

وی  بیشترین علت حوادث آتش سوزی در فروردین ماه را ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از برق عنوان کرده و تاکید کرد: شهروندان در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نموده تا نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در کمترین زمان ممکن در محل حضور یابند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات