عملیات زیرسازی و لکه گیری آسفالت خیابان های سطح منطقه چهاردر حال انجام است

عملیات زیرسازی و لکه گیری آسفالت خیابان های سطح منطقه چهاردر حال انجام است

مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز از عملیات زیرسازی و لکه گیری آسفالت خیابان های سطح منطقه به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با اعتباری نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز، آرش دُر گفت: به منظور رفاه و آسایش شهروندان، و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات و تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه و دسترسی آسانتر شهروندان به گذرگاه های اصلی، عملیات زیرسازی و لکه گیری آسفالت خیابان های سطح منطقه در حال انجام است.

مدیر منطقه چهار با تاکید بر ارتقاء سطح کیفی معابر اظهار داشت: زیرسازی ، لکه گیری و آسفالت خیابان های سطح منطقه در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است

وی هدف از لکه گیری آسفالت معابر را رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی و تامین سطح ایمنی عنوان کرد و افزود: با هدف رفاه و آسایش شهروندان، کاهش سوانح رانندگی و همچنین حذف ناهمواری ها با تلاش معاونت فنی و عمرانی منطقه معابری که نیاز به لکه گیری دارند در حال لکه گیری هستند.

مدیر شهرداری منطقه چهار اهواز افزود: تا کنون بلوار کارگر شرقی، خیابان های صنوبر، پویش، اسفند شمالی و غربی، بلوار ساحلی و خیابان دی شمالی زیرسازی و لکه گیری شدند و دیگر معابر سطح منطقه که نیاز به لکه گیری دارند در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات