معابر و خیابانهای سطح شهر سنندج از طریق نرم افزار GIS نام گذاری می شود

معابر و خیابانهای سطح شهر سنندج از طریق نرم افزار GIS نام گذاری می شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  از نام گذاری معابر و خیابانهای سطح شهر با استفاده از نرم افزار GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی خبر داد و اعلام کرد: دسترسی سریع و طبقه بندی اطلاعات مربوط به هر نقطه از سطح شهر در راستای تسهیل نام گذاری و اطلاعات معابر، میادین، کوچه ها و خیابانهای سطح شهر و نواحی منفصل شهری از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از نام گذاری معابر و خیابانهای سطح شهر خبر داد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: نام گذاری معابر و خیابانها به منظور سهولت در دسترسی شهروندان و رعایت حقوق آنان با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

مهندس شرمین شریفی گفت: سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS یک سیستم گسترده کامپیوتری برای مدیریت تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی ( مکانی ) را دارد.

وی بیان کرد: دسترسی سریع و طبقه بندی اطلاعات مربوط به هر نقطه از سطح شهر در راستای تسهیل نام گذاری و اطلاعات معابر، میادین، کوچه ها و خیابانهای سطح شهر و نواحی منفصل شهری از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

شریفی از اجرای طرح نام گذاری معابر و خیابانهای سطح شهر با استفاده از نرم افزار GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی خبر داد و گفت: منطقه بندی سطح شهر در راستای بهبود اوضاع هر قسمت از شهر از لحاظ تجهیزات، فضاهای سبز، نقاط ترافیکی و مناطق مهم گردشگری، تاریخی و تفرجگاهها و همچنین هماهنگ نمودن و یکسان سازی تابلوهای محلات و معابر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با اتمام این پروژه اطلاعات جغرافیایی سطح شهر در دسترس تمامی ادارات و ارگانها قرار داده خواهد شد و تابلوهای نیز در کلیه معابر و خیابانهای اصلی و فرعی نصب خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات