شروع عملیات اجرایی لکه گیری و مرمت آسفالت های آسیب دیده سطح منطقه

شروع عملیات اجرایی لکه گیری و مرمت آسفالت های آسیب دیده سطح منطقه


شهردار منطقه ۶ شیراز از شروع عملیات اجرایی لکه گیری، مرمت آسفالت های آسیب دیده در منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس سروی گفت: این اقدامات با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر و تامین رفاه شهروندان و تسهیل در تردد آنها با جدیت هر چه تمام در منطقه در حال انجام است و محلات سطح منطقه به ترتیب اولویت در دستور کار قرار می گیرند.
سروی به تکمیل پروژه های در دست اجرای منطقه از جمله بوستان ۴هکتاری، دیوارگذاری رودخانه ها، زیرسازی و جدول گذاری و اجرای طرح های هندسی ترافیکی اشاره کرد و افزود: در کنار شروع عملیات پروژه جدید تمام توان خود را به کار می گیریم تا شهروندان بیش از پیش آسایش و رفاه را در محدوه منطقه احساس کنند.
شهردار منطقه ۶ در ادامه با اشاره به بهسازی زمین چمن ورزشی خیابان پهلوان نوروزی گفت: بهسازی و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی و پارک های سطح منطقه در دستور کار مجموعه منطقه شش قرار گرفته که بهسازی و مرمت زمین ورزشی مذکور نیز در همین راستا است.
وی از احداث پارک محله ای خیابان ۸ ایمان جنوبی خبر داد و عنوان نمود: منطقه ۶ در راستای توسعه پارک ها و فضای سبز و همچنین ارتقای نشاط و شادابی ساکنان اقدام به شناسایی یک قطعه زمین در کوچه ۸، واقع در خیابان ایمان جنوبی، سپس طراحی و جانمایی جهت احداث پارک محله ای نموده است.
اصغر سروی افزود: این زمین در گذشته به صورت خاکی و غیر قابل تردد و فاقد کاربری بوده که با ساماندهی، بهسازی، اجرای کف سازی، محوطه سازی و ایجاد روشنایی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع عملیات عمرانی آن آغاز شده است.
شهردار منطقه ۶ افزود: از دیگر امکانات این پارک می توان به احداث مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری، ست ورزشی، فضای سبز و اجرای پایه های روشنایی اشاره نمود و هم اکنون این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰% در حال اجرا است. مهندس سروی گفت: مسیر سلامت چمران جنوبی حدفاصل بولوار شاهد تا تقاطع بصیرت (پل معالی آباد) یکی از پروژه های انسان محور منطقه شش می باشد که در حال حاضر تکمیل، توسعه و ارتقای امکانات این مکان در دست انجام است. در همین راستا مطالعات مربوط به طراحی منظر و برآورد عمرانی مسیر سلامت توسط کارشناسان منطقه شش و با نظر اساتید مربوط به این رشته انجام گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: احداث این پروژه در سه فاز در دستور کار قرار گرفت که شامل ایجاد مسیر دوچرخه سواری، ایجاد دیوارهای حائل سنگی در مسیرها و ترانشه های خطرآفرین (مسیرهای غیرایمن)، کاشت درختان سایه دار و گل کاری، اصلاح مسیرهای آبراه و دیگر امکانات ورزشی است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات