افزایش کمک هزینه مسکن دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها ابلاغ شد

افزایش کمک هزینه مسکن دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها ابلاغ شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از افزایش ۶۰۰ هزار ریالی کمک هزینه مسکن دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه هفتم اردیبهشت رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در خصوص "دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای دهیاران" و مصوبه ۱۰ اردیبهشت هیئت محترم وزیران، کمک هزینه مسکن دهیاران و کارکنان دهیاری ها، مندرج در ماده ۴ دستورالعمل موصوف، از ۴۰۰ هزار ریال به یک‌میلیون ریال افزایش یافته‌است.

وی افزود: با توجه به ماده ۹ آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور و شمول قانون کار نسبت به دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها، تمامی دهیاران و نیروهای دهیاری‌های تابع قانون کار، مشمول این افزایش خواهند بود.

زیارتی نصرآبادی اضافه کرد: سقف فوق‌العاده عمرانی که در سال جاری برای دهیار پیش‌بینی شده حداکثر تا چهار برابر مجموع حقوق مبنای ماهانه وی می‌باشد و این در حالی‌است که سقف تعیین شده در سنوات گذشته، سه برابر تعیین شده‌بود.

وی در ادامه گفت: از دیگر تغییراتی که به آن اشاره شد بهره‌مندی دهیاران از مبلغی با عنوان پاداش آموزش بود. براساس این تغییر، چنانچه دهیار در دوره‌های آموزشی مصوب، شرکت و گواهی آموزشی معتبر از مراجع ذی‌صلاح اخذ نموده‌باشد، در پایان سال در صورت تامین اعتبار، به ازای هر ساعت حضور در دوره‌های آموزشی، فوق‌العاده‌ای با عنوان پاداش آموزش، براساس فرمول مندرج در ماده مربوط، محاسبه و به دهیار پرداخت می‌شود.

زیارتی نصرآبادی در پایان گفت: افزایش کمک هزینه مسکن و سایر مزایا از ابتدای فروردین ماه سال جاری قابل اجرا می‌باشد و تمامی دهیاری‌ها به‌عنوان کارفرما، مکلف به اِعمال آن در قرارداد دهیاران و پرسنل دهیاری‌ها می‌باشند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات