۹۰۰ دستگاه تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی است

۹۰۰ دستگاه تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی است

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر امروز در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی ها موضوعی است که اعضای شورا آن را مصوب کرده است، گفت: در خصوص حمایت از رانندگان تاکسی ها، معاینه فنی تاکسی ها را با بصورت لایحه حمایتی به شورا ارائه کردیم که خوشبختانه در شورا مصوب شد .

وی با اشاره به راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی ها در آینده ای نزدیک، عنوان کرد: این موضوع را همچنان پیگیر هستیم اما این بحث باید طوری اجرا شود که به صلاح رانندگان باشد. در این خصوص با یک شرکت مذاکره شده تا کرایه تاکسی ها بدون رسوب، مستقیم به حساب راننده تاکسی برود .

ایرج شهین باهر یادآور شد: بر این اساس ۹۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز هم اکنون بصورت آزمایشی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی است تا پس از بررسی و رفع نواقص آن، کلیه تاکسی های شهر مجهز به این سیستم باشند .

گفتنی است یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در حالی صبح امروز برگزار شد که یکی از موضوعات مورد بحث، موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهری بود که در جلسه دو هفته قبل مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از رای موافق اعضائ، جهت تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شده بود.

این مصوبه شورا به دلیل رند نبودن کرایه ها و اینکه بعضی کرایه ها افزایش زیادی داشته است، دوباره به شورا برگشت داده شد تا امروز اعضای شورا بار دیگر در این خصوص به بحث و بررسی بپردازند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات