شهردار بیرجند: پروژه ۴۵۰ هکتاری بیرجند نیاز به بازنگری دارد

شهردار بیرجند: پروژه ۴۵۰ هکتاری بیرجند نیاز به بازنگری دارد

شهردار بیرجند با انتقاد از پروژه ۴۵۰ هکتاری در بیرجند و ضرورت بازنگری در طرح این پروژه گفت: در این پروژه برای موضوع ترافیک و بحث آب‌های سطحی تدبیری اندیشیده نشده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت: در پروژه‌های شهر بیرجند مشکلات و مسائل فراوانی وجود دارد که باید برای آن چاره ای اندیشید .

شهردار بیرجند با اشاره به مشکل شهرداری با اداره آب منطقه‌ای در پروژه پارک جنگلی بیرجند بیان کرد: در زمینه تجهیز فرهنگ سرا، پروژه میدان اجتماعات و برخی دیگر از طرح‌ها، نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم .

جاوید ادامه داد: انتقال صنوف آلاینده، ورود کامیون‌ها به داخل شهر و باغ موزه دفاع مقدس همچنان بعد از سال‌ها بلاتکلیف مانده است .

وی با بیان اینکه در برخی از مسیرهای سیلاب در شهر بیرجند ساخت و ساز صورت گرفته است، گفت: متاسفانه در مواردی دستگاه‌های دولتی در شهر بیرجند اقدام به ساخت و سازهای بدون پروانه کرده‌اند که باید از انجام آن جلوگیری شود .

شهردار بیرجند با انتقاد از طرح پروژه ۴۵۰ هکتاری در بیرجند و ضرورت بازنگری در طرح این پروژه اظهار کرد: در این پروژه برای موضوع ترافیک و بحث آب‌های سطحی تدبیری اندیشیده نشده است .

جاوید در زمینه انتقال صنوف آلاینده بیان کرد: طبق قوانین در این پروژه نمی‌توان زمین را به اسم اشخاص بزنیم و در این راستا یکی از راهکارها واگذاری زمین از طریق شرکت تعاونی است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات