بیش از ۵ هزار درخواست ومطالبه شهروندان سنندجی در سال گذشته پاسخ داده شد
مدیربازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج از پاسخگویی به بیش از ۵
هزار درخواست شهروندان از طریق سامانه سامد در طول سال گذشته خبر داد و اعلام کرد:
نظارت مردم بر عملکرد دولت و دستگاههای اجرایی از مهمترین اهداف ایجاد این سامانه
است.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیریت بازرسی و
حسابرسی داخلی شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران عملکرد سال گذشته این مدیریت را
تشریح نمود.
مدیربازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج اظهار داشت:
سامانه سامد ۱۱۱ شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور بوده
که همه مردم می توانند ایده ها، انتقادات، پیشنهادات، شکایت و درخواست های خود را مطرح
نمایند.
مهندس علیرضا کاظمی گفت: هدف از راه اندازی این سامانه تقویت و تعامل
بین مردم و دولت، رسیدگی به مطالبات، ایجاد تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط بین
مردم و دولت و نیز پاسخگویی سریع به مشکلات مردم در ارتباط با دستگاههای اجرایی
است.
وی از پاسخگویی به بیش از ۵ هزار درخواست و مطالبات شهروندان از طریق سامانه
سامد در طول سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: نظارت مردم بر عملکرد دولت و
دستگاههای اجرایی از مهمترین اهداف ایجاد این سامانه است.
وی اضافه کرد: ۳۱۲۰ مورد ثبت خدمت
درج خدمات ارائه شده به متقاضی در سیستم سامد و ۱۲۸۲ درخواست که مربوط به شهرداری نبوده و به ادارات مربوطه
ارجاع داده شد .
مهندس کاظمی اعلام کرد : تنها
۵۹۲ مورد از درخواست های شهروندان
به دلیل اینکه شهرداری امکان اجرای درخواست را ندارد پاسخ منفی داده شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ۶۷ مورد مشاوره شده، ۱۰ مورد به بایگانی ارجاع
و ۵ مورد نیز در دست اقدام از دیگر موارد ارجاع شده است.
کاظمی بیان کرد: مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی در طول سال گذشته
تعداد ۲۰۶ مورد از شکواییه های ارجاعی را به صورت مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ
داده، ۱۳۳ مورد را به سازمان بازرسی کل کشور و ۷۵ مورد را نیز جهت پاسخگویی به دفتر
بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری ارجاع داده است.
مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج
تصریح کرد: تمام تلاش این مدیریت بر آن است تا در کمترین زمان ممکن به
شکایات و درخواست ها پاسخ داده شود و مشکلات شهروندان در اسرع وقت برطرف شود.
نظرات