بیش از ۵ هزار درخواست  ومطالبه شهروندان  سنندجی در سال گذشته پاسخ داده شد

بیش از ۵ هزار درخواست ومطالبه شهروندان سنندجی در سال گذشته پاسخ داده شد

مدیربازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج از پاسخگویی به بیش از ۵ هزار درخواست شهروندان از طریق سامانه سامد در طول سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: نظارت مردم بر عملکرد دولت و دستگاههای اجرایی از مهمترین اهداف ایجاد این سامانه است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران عملکرد سال گذشته این مدیریت را تشریح نمود.

مدیربازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج اظهار داشت: سامانه سامد ۱۱۱ شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور بوده که همه مردم می توانند ایده ها، انتقادات، پیشنهادات، شکایت و درخواست های خود را مطرح نمایند.

مهندس علیرضا کاظمی گفت: هدف از راه اندازی این سامانه تقویت و تعامل بین مردم و دولت، رسیدگی به مطالبات، ایجاد تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط بین مردم و دولت و نیز پاسخگویی سریع به مشکلات مردم در ارتباط با دستگاههای اجرایی است.

وی از پاسخگویی به بیش از ۵ هزار درخواست و مطالبات شهروندان از طریق سامانه سامد در طول سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: نظارت مردم بر عملکرد دولت و دستگاههای اجرایی از مهمترین اهداف ایجاد این سامانه است.

وی اضافه کرد: ۳۱۲۰ مورد ثبت خدمت  درج خدمات ارائه شده به متقاضی در سیستم سامد  و ۱۲۸۲ درخواست  که مربوط به شهرداری نبوده و به ادارات مربوطه ارجاع  داده شد .

مهندس کاظمی اعلام کرد : تنها  ۵۹۲  مورد از درخواست های شهروندان به دلیل اینکه شهرداری امکان اجرای درخواست را ندارد پاسخ منفی داده شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۶۷ مورد مشاوره شده، ۱۰ مورد به بایگانی ارجاع و ۵ مورد نیز در دست اقدام از دیگر موارد ارجاع شده است.

کاظمی بیان کرد: مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی در طول سال گذشته تعداد ۲۰۶ مورد از شکواییه های ارجاعی را به صورت مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده، ۱۳۳ مورد را به سازمان بازرسی کل کشور و ۷۵ مورد را نیز جهت پاسخگویی به دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری ارجاع داده است.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج تصریح کرد: تمام تلاش این مدیریت بر آن است تا در کمترین زمان ممکن به شکایات و درخواست ها پاسخ داده شود و مشکلات شهروندان در اسرع وقت برطرف شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات