افتتاح وبهره برداری از فیدر فشار متوسط شهداد و ۱۷ ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، حمید علیزاده روز پنجشنبه در آیین افتتاح فیدر فشار متوسط شهداد گفت: این پروژه باتوجه به توسعه بخش گردشگری منطقه و به منظور ارتقا توان مدیریت بحران از پست فوق توزیع سیرچ تا نزدیکی شهر شهداد به طول ۲۴ کیلومتر احداث گردید و شهر شهداد و تعدادی از روستاهای اطراف آن از طریق این فیدر تامین برق خواهند شد.
وی بیان کرد: اصلاح و تقویت پایه های ادامه شبکه تا ورودی شهر شهداد در اهداف برنامه استراتژیک پیش بینی شده و درصورت تخصیص و تامین منابع اقدام خواهد شد.
مدیر امور برق نواحی کرمان تصریح کرد: بالابردن ضریب اطمینان ، کاهش خاموشی های ناخواسته و دسترسی آسان جهت رفع معایب در زمان کوتاهتر و بهره برداری آسانتر از شبکه از اهداف اجرای این پروژه است.
وی ادامه داد: نوع خاک منطقه سبب فرسودگی برخی از از پایه های برق در بخش شهداد شده و برای جلوگیری از هرگونه حادثه و کاهش خاموشی های ناخواسته نیاز به تقویت پایه هادر این منطقه میباشد .
وی با بیان اینکه تامین برق روستاهای بالای ۱۰ خانوار بخش شهداد در سال گذشته به اتمام رسیده است، افزود: تامین روشنایی ورودی ۱۷ روستا در بخش شهداد با حجم شبکه به طول ۳.۳ کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسید و روشنایی ورودی چند روستای دیگر برنامه ریزی شده که درصورت تامین منابع اجرا خواهند شد.
شایان ذکر است در بخش شهداد تعداد هفت هزار و پانصدوپنجاه مشترک از نعمت برق برخوردار میباشند که از این تعداد۶ هزار و ۵۳۰ مشترک با تعرفه خانگی هستند.




لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات