سامانه درجه بندی دهیاری های کشور راه اندازی شد

سامانه درجه بندی دهیاری های کشور راه اندازی شد

مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از راه اندازی سامانه درجه بندی دهیاریهای کشور با هدف ساماندهی و مکانیزه نمودن امور مربوط به درجه بندی و ارتقاء درجه دهیاری ها از سوی این دفتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، عباس کرکه آبادی ضمن اعلام این مطلب اعلام نمود: سامانه درجه بندی دهیاری های کشور در راستای توسعه دولت الکترونیک و مکانیزه نمودن امور مربوط به دهیاری ها و مدیریت روستایی کشور ایجاد شده است.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی به حضور فیزیکی و انجام مکاتبات برای درجه بندی بیش از ۳۷ هزار دهیاری فعال در کشور و یا ارتقاء درجه آنها نیست و تمامی فرآیند و گردش کار پس از دریافت اطلاعات دهیاری ها از طریق سامانه مذکور صورت می گیرد.

وی افزود: درخواست درجه بندی یا ارتقاء درجه دهیاری پس از تایید اطلاعات بارگذاری شده توسط دهیاری توسط استانداری ها در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی خواهد شد.

کرکه آبادی اضافه کرد: راه اندازی این سامانه گام مهمی در راستای ارائه خدمات برخط از نوع G۲G بوده که افزایش آنها در اولویت کاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات