خط‌کشی خیابان‌ها یک هفته پس از آسفالت‌ریزی انجام می‌شود

خط‌کشی خیابان‌ها یک هفته پس از آسفالت‌ریزی انجام می‌شود

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در خصوص خط کشی معابر تازه آسفالت شده، گفت: علائم راهنمایی و رانندگی معابر مهم‌ترین علائم ترافیکی شهر محسوب می‌شود که هدف از ترسیم این علائم، آگاهی دادن به رانندگان و عابران پیاده و انضباط بخشیدن به تردد سواره‌ها و پیاده‌ها است.

وی ادامه داد: توجه به خط کشی معابر از اصول اولیه و بدیهی زندگی در شهر و حرکت بین خطوط، در واقع الفبای رانندگی است. این خط کشی‌ها به منظور هدایت خودروها در حرکت بین خطوط و رعایت حقوق عابران در گذرگاه‌های عابر پیاده، نقش مهمی در هدایت جریان آمد و شد، روانی تردد و کاهش ترافیک ایفا می‌کند.

آدی بیگ عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با معاونت و سازمان عمران در خصوص تراش و آسفالت اساسی خیابان های اصلی تبریز، سازمان ترافیک پس از اجرای عملیات آسفالت و گذشت مدت زمان حداقل یک هفته نسبت به خط کشی محوری اقدام می کند .

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و جهت جلوگیری از تیره شدن زود هنگام خط کشی ها، عملیات آسفالت و خط کشی حداقل باید با یک هفته فاصله اجرا شود و در معابری که فعلا رویه آسفالتی اجرا نشده است، امکان خط کشی وجود ندارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات