ترافیک محدده مرکزی تبریز با اعمال محدودیت زمانی تردد روان می‌شود

ترافیک محدده مرکزی تبریز با اعمال محدودیت زمانی تردد روان می‌شود

به گزارش شهریار ، فاضل نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز با بیان مطلب فوق، گفت: به منظور اجرای طرح محدودیت زمانی برای تردد خودروهای باری، هماهنگی های لازم با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و نمایندگان پلیس راهور، سازمان های میادین و ترافیک و حمل و نقل بار، شهرداری مناطق ۸ و ۱۰ و کارشناسان معاونت حمل و نقل طی جلسه ای انجام گرفت.

وی ادامه داد: این جلسه به منظور هم اندیشی برای بررسی نحوه اجرای طرح مدودیت زمانی و مکانی تردد خودروهای باری در هسته مرکزی شهر وارائه راهکارها برای رفع مشکلات و تبعات احتمالی اجرای طرح برگزار شد .

مدیرعامل سازمان حمل حمل و نقل بار شهرداری تبریز عنوان کرد: طرح این سازمان در خصوص ایجاد محدودیت زمانی برای تردد خودروهای باری در هسته مرکزی شهر به وسعت ۳۲۰ هکتار به تصویب شورای محترم هماهنگی ترافیک شهرهای استان رسیده است.

وی افزود: از ملزومات اجرای این طرح نصب تابلوهای لازم، تجهیز محدوده به دوربین های پلاک خوان، اطلاع رسانی و ایجاد آگاهی در شهروندان و بازاریان و رانندگان و ایجاد توقفگاه های ویژه خودروهای باری در ورودی های محدوده است که نیازمند هماهنگی و مساعدت و پشتیبانی مسئولان و سایر سازمان های ذیربط است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات