کمیته واحد حفاری جهت هماهنگی بیشتر کلیه دستگاه های خدمات رسان با شهردا...

کمیته واحد حفاری جهت هماهنگی بیشتر کلیه دستگاه های خدمات رسان با شهردا...

جلسه تشکیل کمیته حفاری شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان، ۲۴ اردیبهشت ماه، در سالن جلسات شهرداری با ریاست مهندس شفیعی شهردار کلانشهر اراک و با حضور معاونین خدمات شهری و امورزیربنایی و حمل ونقل شهری، معاونین اجرایی مناطق و سازمان های مربوطه شهرداری و نمایندگان اداره های آب، برق، گاز و مخابرات تشکیل شد.
مهندس شفیعی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری کمیته حفاری و ایجاد هماهنگی فی مابین ادارات مربوطه با شهرداری، اظهار داشت: با ایجاد ارتباط و هماهنگی بیشتر تمام اقداماتی که در حوزه حفاری در سطح شهر توسط سایر ارگان های خدمات رسان صورت می پذیرد به شهرداری ارجا داده می شود و در اسرع وقت با تصمیم کمیته حفاری به مناطق شهری جهت ترمیم واحد ومتناسب با بافت آن منطقه ابلاغ می گردد.
وی ادامه داد: قابل پذیرش نیست که بی نظمی ونا همگونی در حفاری ها دیده شود و این موضوع موجب نارضایتی شهروندان نیز خواهد شد، لذا می بایست نسبت به ایجاد کمیته هماهنگی شهری و فعالیت به روز کلیه دستگاه های خدمات رسان اقدام فوری صورت پذیرد تا تغییرات در این حوزه مشهود بوده و رضایت شهروندان جلب گردد.
شهردار اراک ادامه داد: ارتقا اطلاعات فنی و زیربنایی کلیه دستگاه های خدمات رسان توسط شهرداری در راستای اجرای طرح GIS ایجاد شده و سازماندهی امور حفاری ها در قالب طرح مذکور انجام خواهد شد .
مهندس شفیعی نسبت به پر نمودن ترانشه ها و حفاری جهت جلوگیری از هر گونه نشت در معابر و تامین سلامت شهروندان تاکید نمود و بیان کرد: با توجه به این که شهر اراک با الحاق مناطق سنجان و کرهرود به کلانشهر تبدیل شده و به نوعی فضای فیزیکی شهر افزایش داشته است لذا می بایست خدمات با برنامه ریزی برای این بخش ها نیز در نظر گرفته شودتا با یکدیگر هم سو باشند.
شهردار اراک با اشاره به راه اندازی سامانه عیان در شهرداری خاطرنشان ساخت: تمام نقشه ها و اطلاعات شهر اراک به صورت کاملا واضح در این سامانه قرار خواهد گرفت و شفاف سازی صورت خواهد گرفت و تمامی دستگاه های خدمات رسان و شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد کلیه دستگاه های خدمات رسان نمایندگان خود را جهت ایجاد کمیته حفاری معرفی نمایند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات