اطلاعیه فوری در مورد نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی

اطلاعیه فوری در مورد نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی


اطلاعیه فوری در مورد نزدیک بودن زمان پایان ثبت نام عضویت در شورای مرکزی

آخرین مهلت ارائه مدارک و ثبت نام برای عضویت در شورای مرکزی دوره هشتم ،پایان روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ به پایان میرسد و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، مهندس منصور بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی و رئیس هیئت اجرایی انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان های کشور، فرصت ثبت نام هشتمین دوره انتخابات شورای مرکزی را حداکثر تا ۲۸ اردیبهشت ۹۸ اعلام کرد که این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
در این اطلاعیه از کلیه اعضای هیئت مدیره استانها که داوطلب ثبت‌نام در این انتخابات هستند دعوت شده است برای تحویل دستی مدارک به دبیرخانه شورای مرکزی ، با عنایت به فرصت کوتاه باقی مانده هر چه سریعتر اقدام نمایند.
بر اساس این اطلاعیه واحد دریافت مدارک و ثبت نام عضویت در شورای مرکزی مستقر درساختمان شورا روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه امروز بیست و ششم و بیست و هفتم اردیبهشت به صورت تمام وقت دایر و آماده دریافت مدارک می باشد.

متن اطلاعیه چنین است:

بسمه تعالی

‎روسا و اعضای محترم هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان های سراسر کشور

‎با سلام

‎احتراما، به اطلاع می رساند آخرین مهلت ارائه مدارک و ثبت نام برای عضویت در شورای مرکزی دوره هشتم ،پایان روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ می باشد و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.
‎ لذا از تمامی اعضای محترم هیئت مدیره استانها که داوطلب ثبت‌نام در این انتخابات هستند دعوت می شود با عنایت به فرصت کوتاه باقی مانده، برای تحویل مدارک به دبیرخانه شورای مرکزی در بازه زمانی مذکور به صورت حضوری اقدام نمایند.
‎ برای سهولت در این امر ، واحد دریافت مدارک و ثبت نام عضویت در شورای مرکزی، مستقر درساختمان شورا به نشانی ( تهران- میدان ونک- خیابان شهید خدامی- خیابان تک شمالی- پلاک ۱) در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و ششم و بیست و هفتم اردیبهشت به صورت تمام وقت دایر و آماده دریافت مدارک می باشد.


منصور بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی و رئیس هیئت اجرایی انتخابات

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات