فاز اول پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج افتتاح می‌شود

فاز اول پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج افتتاح می‌شود

علی نیکزاد از افتتاح و بهره‌برداری فاز اول پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج تا پایان سال ۹۰ خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و برگزاری نشست با مسئولان این پروژه مقرر شد که برای حل مشکلات و موانع این طرح اعتبارات لازم اختصاص یابد.

وی افزود: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود که فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

نیکزاد اعلام کرد: فاز اول این پروژه شامل ۲۴ کیلومتر تعریض محور و ۵۶ کیلومتر آسفالت است که در حال حاضر در حال اجرای عملیات است.

وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داد: در این زمینه مسئولان استانداری و ادارات راه و ترابری استان‌های البرز و تهران باید همکاری‌های لازم را ارائه دهند تا بتوان هرچه سریع‌تر این پروژه را افتتاح کرد.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، این مسئول بر تسریع در اجرای پروژه و حل مشکلات تأکید کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی قرار بود که در این محور شش خط ایجاد شود که با حل مشکلات این تعداد به ۱۰ خط افزایش می‌یابد.

وی اذعان کرد: با افزایش این خطوط در زمان اوج ترافیک مشکلات مربوطه کاهش می‌یابد و شاهد تردد روان خودروها در این محور هستیم.

 

 

    نظرات