برگزاری نشست‌های "چهل‌چراغ" ویژه ماه رمضان

برگزاری نشست‌های "چهل‌چراغ" ویژه ماه رمضان

مدیر مرکز تخصصی خانواده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هشتمین دوره سلسله نشست‌های چهل‌چراغ با موضوع بررسی و کشف "راه‌های نرفته موفقیت" ۲۰ راه واقعی و غیر واقعی موفقیت را مورد بررسی قرار خواهد داد.

سید محمد سجادزاده اظهارکرد: سلسله نشست‌های «چهل‌چراغ» برای هشتمین سال متوالی با محوریت موفقیت در محل تالار ادب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری سلسله نشست‌های چهل‌چراغ از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۱۳ تا ۱۶ برنامه ریزی شده است، افزود: در هشت سال گذشته در سلسله نشست‌های چهل‌چراغ به منظور انتقال بهتر مفاهیم و موضوعات، اجرای بخش‌ها و آیتم‌های شاد و متنوع نیز پیش‌بینی شده که این رویکرد خود جزء ویژگی‌های برجسته این دوره خواهد بود.

مدیر مرکز تخصصی خانواده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نشست‌های موفقیت، ابعاد و راه‌های تازه‌ای برای موفقیت بیان و ۲۰ راه واقعی و غیر واقعی موفقیت که یکی از کلیدواژه‌های مهم زندگی است، در ۱۳ روز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سلسله نشست‌های چهل چراغ با حضور دو استاد برجسته اصفهان «محمدرضا عابدی»  رییس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان و «راضیه ایزدی» عضو هیئت علمی دانشگاه صفاهان به مسئله موفقیت از ابعاد دیگری و از پنجره‌های جدیدتری پرداخته شود.

سجادزاده با اشاره به دیگر بخش‌های نشست‌های چهل‌چراغ رمضان ۹۸ گفت: علاوه بر آیتم‌های نمایشی و تفریحی، لیگ بازی‌های هوشی و ذهنی را در طول برنامه برگزار می‌کنیم که به برترین‌ها جایزه ویژه اهدا خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات