یکی از وظایف اساسی شهرداری رسیدگی به دغدغه ها و آسیب های اجتماعی ست

‍ شهردار کرمان در جمع دختران مدد جوی خانه کوچک معلولان ذهنی یاسین:

یکی از وظایف اساسی شهرداری رسیدگی به دغدغه ها و آسیب های اجتماعی ست

شهردار کرمان به همراه چند تن از مدیران شهرداری درمراسم  افطاری دختران مدد جوی خانه کوچک معلولان ذهنی یاسین حضور یافت .

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، در این مراسم که معاون توانبخشی بهزیستی استان و جمعی از مدیران و خیران این مرکز نیز حضور داشتند، شهردار کرمان  با تاکید بر اهمیت توجه به مسایل و آسیب های های اجتماعی و لزوم  حمایت از مددجویان و اقدامات عام المنفعه از اعطای رایگان زمین و مجوزهای لازم ساخت و ساز به خیرین  این مرکز خبر داد .

سید مهران عالم‌زاده در این بازدید با بیان اینکه یکی از وظایف اساسی شهرداری رسیدگی به مسائل و دغدغه های اجتماعی است، اظهار داشت : سعی کرده ایم که در این دوره شهرداری به مسایل اجتماعی فرهنگی به صورتی ویژه توجه و پرداخته شود .

وی رسیدگی به آسیب های اجتماعی و حمایت از اقشار کم توان ، خیرین  و امور عام المنفعه را یکی از دغدغه های اساسی شهرداری دانست .

سید مهران عالم عالم زاده در جمع مدد جویان خانه یاسین اظهار داشت : شهرداری کرمان زمین و پروانه رایگان را جهت احداث مرکزی جدید برای مدد جویان در اختیار خیرین قرار خواهد داد .

وی تصریح کرد : که شهرداری امکان ارایه کمک های دیگری ندارد ولی در حد بضاعت ، انتخاب و اهدای زمین  برای این مجموعه را در اولویت قرار می دهد

مهندس عالم زاده با اشاره به التفات رییس و اعصای شورای شهر کرمان به این گونه مسایل اجتماعی و عام المنفعه گفت : پروانه این مکان نیز از سوی شهرداری در اختیار خیرین قرار داده خواهد شد .

شهردار کرمان همچنین  اظهار داشت : شخصا" نیز در خصوص طراحی این مرکز نیز کمک خواهم نمود .

گفتنی است در پایان این بازدید جمعی از مددجویان این مرکز که موفق به کسب مدال های کشوری در رشته های مختلف ورزشی شده بودند جوایزی را از دست  شهردار کرمان دریافت نمودند .

در این بازدید دبیر ستاد مناسب سازی معابر ویژه معلولان و مدیر امور بانوان شهرداری ، شهر دار کرمان را همراهی نمودند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidazmadadjoyanyasin.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات