نشاط اجتماعی در شبهای رمضان

نشاط اجتماعی در شبهای رمضان

شهردار بیرجند گفت: برنامه های متنوعی جهت احیای حیات شبانه شهر برای روزه داران توسط شهرداری بیرجند اجرا گردیده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت: برنامه های شهرداری بیرجند جهت غنی سازی اوقات فراغت روزه داران، ترویج فرهنگ روزه داری و همچنین احیای شبهای زیبای این ماه مبارک اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این شبها، پارک نشاط در جنوب شهر حدفاصل میدان دانشگاه آزاد تا میدان سفیر امید با مساحت ۱۴.۲ هکتار میزبان روزه دارانی است که لحظاتی پس از افطار در این مسیر پیاده روی می کنند.

شهردار بیرجند یادآور شد: در انعکاس نظرات شهروندان به شهرداری به این نتیجه رسیده ایم که انتخاب این مکان برای پیاده روی، بهترین گزینه بوده است.

جاوید از استقبال پرشور شهروندان از پارک نشاط خبر داد و افزود: نمایشگاه رمضان نیز در محل این پارک دایر بوده که شهروندان می توانند بر اساس نیاز و سلیقه از آنها بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان شمال شهر نیز با حضور در پارکهای بهجت و معتمد نژاد، تا پاسی از شب لحظات شاد و زیبایی را سپری می کنند اضافه کرد: نمایشگاه رمضان در این پارکها برای استفاده شهروندان برپا می باشد که مردم می توانند در این ایام از این محیط ها استفاده کنند.

شهردار بیرجند اذعان داشت: علاوه بر رونق شادی و نشاط، شرایطی در شهر فراهم شده تا شهروندان بتوانند در شبهای رمضان از آن استفاده کنند.

جاوید با اشاره به اینکه شبهای این ماه فرصت خوبی برای اجرای برنامه های اثر گذار از افطار تا سحر است خاطر نشان کرد: احیای زندگی شبانه در شبهای ماه رمضان می تواند از نظر امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای شهر مفید و موثر باشد.

لازم به ذکر است در صورت استقبال شهروندان، طرح زندگی در شب پس از ایام ماه مبارک رمضان نیز می تواند ادامه پیدا کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات