برنامه های رفاهی  تابستان امسال با ۶۰ درصد تخفیف ویژه کلیه اعضای نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برنامه های رفاهی تابستان امسال با ۶۰ درصد تخفیف ویژه کلیه اعضای نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مسئول واحد رفاهی سازمان با اشاره به برنامه های ورزشی و رفاهی تابستان امسال گفت:برنامه های ورزشی خوبی برای اوقات فراغت و نشاط اعضاء با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است که شامل شنا، فوتسال، والیبال و کوهنوردی می باشد.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان یزد،مهندس جاوید در خصوص شرایط استفاده مهندسین از برنامه استخر اظهار کرد:با استخرهای سطح استان شامل استخرمهتاب،آفتاب،کاج و زمزم جهت استفاده مهندسین قرار داد با تخفیف ۶۰ درصد منعقد شده است که علاقه مندان جهت بهره مندی و استفاده از آن می توانند با مراجعه به سازمان با همراه داشتن کارت  عضویت اقدام نمایند.

وی افزود:جهت استفاده از برنامه ورزشی فوتسال سالن عدالت دادگستری تا پایان اسفندماه سال جاری با احتساب ۶۰ درصد یارانه ازطرف سازمان هماهنگ شده است و جهت استفاده از برنامه والیبال با سالن ورزشی مهدی آباد تا پایان شهریورماه در دوسانس هماهنگیهای لازم انجام شده است .

مهندس جاوید در خصوص برنامه های کوهنوردی تصریح کرد:واحد رفاهی سازمان درنیمه اول سالجاری ۱۳ برنامه کوهنوردی را به اجرا می گذارد و برای فراهم آوردن زمینه هرچه گستره تر مهندسان عضو سازمان و اعضای خانواده آنان در این برنامه ورزشی کلیه برنامه های کوهنوردی روز های جمعه هرهفته همراه با تامین وسیله نقلیه خواهد بود.

وی در خصوص نحوه ثبت نام و شرایط استفاده از برنامه های رفاهی سازمان خاطر نشان کرد:مهندسین گرامی جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان به نشانی https://www.yazdnezam.ir/ در قسمت امور رفاهی وبرنامه های ورزشی سازمان مراجعه نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات