وحدت و همدلی رمز موفقیت روابط عمومی ست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست کارکنان مجموعه روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه با مهندس فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست ، مهندس عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی با گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی مغز متفکر شهرداری است و باید از ظرفیت ، خلاقیت و توانمندی کارکنان آن در جهت فعالیت های مدیریت شهری استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم بروز رسانی روابط عمومی در زمینه های مختلف ، افزود: مشارکت و همکاری مدیران با روابط عمومی مسیر توسعه را هموارتر خواهد کرد.

فرزانه تصریح کرد: برنامه محوری و شهروند مداری در دستور کار روابط عمومی قرار گیرد.

سرپرست شهرداری ساری فراهم آوردن بستر مناسب برای ارتباط موثر میان روابط عمومی و شهروندان را مهمترین گام برای خدمت رسانی بیشتر عنوان کرد و ادامه داد: وحدت و همدلی رمز موفقیت روابط عمومی هاست.

مهندس فرزانه در بخش دیگری از سخنان خود انتشار درست و دقیق فعالیت های مدیریت شهری در رسانه ها ، پرهیز از بزرگ نمایی و تزریق تفکر درست و ایجاد خلاقیت برای شهروندان را از مهمترین وظایف روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی قدرتمند ، سازمان را چابکتر و قوی تر خواهد کرد.

سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: برنامه ریزی برای رساندن روابط عمومی به جایگاه واقعی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مجموعه شهرداری ساری در مسیر عمل به وعده های خود در حرکت می باشد و در این مسیر تقویت ارتباط دوسویه میان روابط عمومی و شهروندان از ضروریات است.

فرزانه با اشاره به حضور فعال روابط عمومی در اجرای پروژه های عمرانی ادامه داد: آسیب شناسی ، نیازسنجی مطالبات شهروندان در حوزه شهری و آگاهی بخشی در زمینه ارائه خدمات به همشهریان نیز از وظایفی بوده که مورد توجه روابط عمومی قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری ساری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای مناسبت های مذهبی و ملی اظهار داشت:داشتن تقویم مناسبتی جهت اطلاع رسانی درست ، دقیق و بهتر به شهروندان در زمینه های مذهبی و ملی در روابط عمومی لحاظ شود.

وی ادامه داد: رضایتمندی شهروندان نسبت به اقدامات مدیریت شهری حاصل فعالیت های گروهی کارکنان مجموعه شهرداری بوده و امیدوارم با غیرت و تعصب سازمانی در روابط عمومی که پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان است و نیز با ارائه راهکارهای مناسب ، میزان رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری افزایش یابد.

سرپرست شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: بستر مناسب برای استفاده از ظرفیت و توانمندی کارکنان مجموعه شهرداری جهت خدمت رسانی به شهروندان فراهم شده است.

در این نشست ، یاسر رضازاده مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی و امور بین الملل اظهار داشت: روابط عمومی متخصص و توانمند فعالیت های سازمان را چابک تر و تقویت خواهد کرد.

رضازاده تاکید کرد: فضای گفتمان خوبی در مجموعه شهرداری و سازمان های تابعه وجود داشته که باید از این فضا در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان استفاده کرد.

شایان ذکر است ، در این نشست مدیران روابط عمومی سازمان های مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل ، مدیریت پسماند ، آتش نشانی و خدمات ایمنی و سیما ، منظر و فضای سبز شهری گزارشی از عملکرد سازمان های متبوع ارائه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات