رئیس اداره امور اداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی منصوب شد

طی مراسمی با حضور معاون مالی منابع انسانی مالی و پشتیبانی، مشاور امور بانوان و تعدادی از مدیران میانی و همکاران مدیریت منابع انسانی ، پروانه آقا زاده به عنوان رئیس اداره امور اداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، قاسم سلطان زاده در آیین معارفه ای که به همین منظور برگزار شده بود، ضمن قدردانی از تلاش همکاران معاونت منابع انسانی و مالی پشتیبانی اعلام کرد : انتصاب خانم آقازاده به عنوان رئیس اداره امور اداری شرکت در راستای استفاده بیشتر از توانمندی های بانوان در مشاغل مدیریتی انجام شده است.

معاون منابع انسانی و مالی پشتیبانی آب منطقه ای آذربایجان شرقی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش ضمن اشاره به رویکردهای جدید مدیریتی در این معاونت به ارائه خدمات لجستیکی وپشتیبانی به همکاران و سایر مشتریان ، استقرار مدیریت مشارکتی و تیم‌سازی ،خرد جمعی مکانیزه نمودن فعالیت ها و فرآیندها بر اساس استفاده از فناوری‌های جدید و حرفه‌ای شدن را مورد تاکید قرار داد .معاون منابع انسانی مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات آقای محمد باقر شروین رئیس قبلی اداره امور اداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای خانم آقازاده آرزوی موفقیت کرد.

پیش از سخنان معاون منابع انسانی مالی و پشتیبانی ، فردین صحرایی مدیر منابع انسانی و آموزش شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت منابع انسانی ، توضیحاتی در خصوص رویکردهای جدید منابع انسانی و توسعه آن در این شرکت ارائه داد.

شایان ذکر است پروانه  آقازاده دارای تحصیلات کارشناسی در رشته مدیریت است و ۲۳ سال سابقه کار در شرکت آب منطقه‌ای استان دارد. روابط عمومی شرکت برای این همکار در سمت جدید آرزوی توفیق و سربلندی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات