استفاده از ظرفیت‌های فیلم و سینما برای معرفی داشته‌های تبریز

استفاده از ظرفیت‌های فیلم و سینما برای معرفی داشته‌های تبریز

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: به همین منظور مقرر شده فیلم کوتاهی در مورد تبریز برای نمایش در موارد مختلفی همچون هفته های فرهنگی تبریز، نمایشگاهها و...تهیه شود که این فیلم کوتاه شامل بخش هایی از تبریز قدیم و تداعی خاطرات دهه های گذشته و همچنین نمایش تبریز امروزی و مدرن خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه به طور مثال این فیلم کوتاه می تواند در هفته فرهنگی تبریز در هامبورگ نمایش داده شود، خاطرنشان کرد: در هفته فرهنگی تبریز در هامبورگ موضوع جذب سرمایه گذار برای ما بسیار حائز اهمیت است. نمایش صحنه هایی از تبریز قدیم می تواند برای تبریزی هایی که سالیان طولانی دور از شهر خود زندگی کرده اند خاطره انگیز باشد و تمایل آنها برای سرمایه گذاری در تبریز را افزایش دهد.

ایرج شهین باهر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت های هنر هفتم در معرفی تبریز، افزود: در روزهای اخیر اهمیت این موضوع در سریال بیقراری ۲ که با مشارکت شهرداری تبریز از شبکه تلویزیونی ۲ پخش شد، به طور ملموسی مشخص شد چرا که پس از پخش این سریال در جلسات متعددی که در پایتخت برگزار شده، همواره صحبت های مثبتی در خصوص تبریز و اماکن گردشگری آن شنیده ام.

شهردار تبریز ادامه داد: این سریال که بعدها نیز از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد، با بیننده‌های داخلی و خارجی می‌تواند موجب نمایش مطلوبی از داشته های تبریز باشد.

ایرج شهین باهر  ادامه داد : در تبریز ۲۰۱۸ نیز بهره گیری از ظرفیت های فیلم و سینما می توانست اقدام خوبی برای معرفی تبریز باشد.

او تصریح کرد: در واقع در تبریز ۲۰۱۸ قرار نبود اتفاق خاصی رخ دهد و کالبد تبریز عوض شود بلکه تنها باید ظرفیت ها و داشته های تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و... این شهر را معرفی می کردیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات