نشست هم اندیشی شهردار و مدیران مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری کرمان با مدیران و نمایندگان شرکت دولتی نورینکو چین

نشست هم اندیشی شهردار و مدیران مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری کرمان با مدیران و نمایندگان شرکت دولتی نورینکو چین

رایزنی شهرداری کرمان با چینی ها برای اجرای پروژه تراموا

نشست هم اندیشی شهردار و مدیران مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری کرمان با مدیران و نمایندگان شرکت دولتی نورینکو چین پیرامون امکانسنجی پیاده سازی سامانه های نوین حمل و نقل عمومی در شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مدیر عامل شرکت بین المللی نورینکو چین در این جلسه به منظور هم اندیشی پیرامون اجرای پروژه تراموا در شهر کرمان برگزار شد؛ ضمن ارایه رزومه ای از اقدامات این شرکت، از سید مهران عالم زاده شهردار کرمان به واسطه  دعوت  به شهر کرمان و ارایه  پیشنهاد همکاری تشکرکرد .

وی گفت: برای اجرای پروژه تراموا نیازمند مطالعات کافی در مورد مسایلی مانند ترافیک شهر کرمان هستیم که پس از بررسی، پیشنهادات خود را ارایه کرده و هزینه  تراموا را اعلام می‌کنیم.

جیانگ با اشاره به این که حضور در شهر کرمان برای شرکت نورینکو تجربه خوبی خواهد بود، خاطرنشان کرد: شرکت بین المللی نورینکو چین قرار است پروژه تراموا را در شهرهای اصفهان، رشت و قزوین اجرا کند و شهر کرمان چهارمین شهرپیشنهاد شده برای اجرای این پروژه است.

وی به بازدید از مسیراجرای تراموا شهر کرمان اشاره کرد وافزود: تراموا تکنولوژی قدیمی اما به روز و نوآوری شده ای است که به دلیل راحتی مسافران، از اقبال خوبی در دنیا برخوردار است.

مدیرعامل شرکت بین المللی نورینکو چین  عمده فعالیت این شرکت را در ایران اجرای پروژه های حمل ونقل ریلی ذکر وخاطرنشان کرد: به غیر از مترو، ترموا، BRT می توان به تکنولوژی جدید ART نیز فکر کرد.

مدیرعامل شرکت بین المللی نورینکو چین  همکاری بین شرکت نورینکو و شهرداری کرمان را فرصت خوبی دانست و گفت: به زودی پیشنهادات خود را در این زمینه در مورد شهر کرمان ارایه خواهیم کرد.

خسروی نماینده شرکت بین المللی نورینکوچین در ایران نیز در این نشست از سابقه ۳۲ سال فعالیت مداوم این شرکت در ایران خبر داد و گفت: اجرای موفقیت آمیز خط پنجم مترو تهران به دست مهندسان شرکت نورینکو، نشان از توانمندی این شرکت در اجرای پروژه های حمل ونقل ریلی است.

گفتنی است شهردار کرمان در پایان این جلسه از حضور و همراهی این گروه سرمایه گذار خارجی تشکر کرد و خواستار ارائه هر چه زودتر پیشنهادات و برآورد هزینه این شرکت شد.

لازم به ذکر است شرکت نورینکو جزو شرکتهای بین المللی سرمایه گذار و پیمانکار ایجاد سامانه های نوین حمل و نقل عمومی است و از سال ۱۹۹۵ تاکنون در زمینه احداث خطوط مترو در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد به شیوه EPC فعالیت داشته است .

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید basarmayegozarchin.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات