اعتقاد به تحول اداری باید برای خدمت رسانی بیشتر سرلوحه کار قرار...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه کمیسیون توسعه مدیریت و تحول اداری که با حضور مدیرعامل, معاونین شرکت و مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت برگزار گردید درویشی با اشاره به اهمیت تحول اداری بر لزوم اعتقاد و اعتماد به برنامه های تحول اداری برای خدمت رسانی بیشتر و رضایت مشتریان تاکید نمود. وی اعتقاد به تحول اداری را عاملی برای کسب مطلوب در برنامه‌های مدیریتی شرکت دانست و خاطرنشان ساخت باید این اعتقاد سرلوحه کار برای خدمت رسانی بیشتر باشد

در ادامه شیخی فر مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت با ارائه گزارشی از وضعیت شاخص های ارزیابی به بررسی عملکرد شرکت پرداخت . شیخی فر اصلاح فرایندهای ساماب برای خدمت رسانی به مشترکین را از کارهای زیرساختی دانست که با جدیت برنامه‌ریزی شده و در این راستا فعالیت های ماندگاری به انجام رسیده است. وی با اشاره به سیاست‌های نظام پذیرش پیشنهادها در سال جاری, از سرانه بیش از یک و نیم پیشنهاد در سال جدید خبر داد و آن را نشانه بالا رفتن نرخ مشارکت کارکنان در ارائه پیشنهادات دانست. در ادامه جلسه سایر حضار با بیان دیدگاه‌های خویش به بحث و بررسی مواردی همچون تحول اداری, نظام پیشنهادات و شیوه‌های ارتقای رضایت مشترکین و ارباب رجوع پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات