اعتقاد به تحول اداری باید برای خدمت رسانی بیشتر سرلوحه کار قرار...


در ادامه شیخی فر مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت با ارائه گزارشی از وضعیت شاخص های ارزیابی به بررسی عملکرد شرکت پرداخت . شیخی فر اصلاح فرایندهای ساماب برای خدمت رسانی به مشترکین را از کارهای زیرساختی دانست که با جدیت برنامهریزی شده و در این راستا فعالیت های ماندگاری به انجام رسیده است. وی با اشاره به سیاستهای نظام پذیرش پیشنهادها در سال جاری, از سرانه بیش از یک و نیم پیشنهاد در سال جدید خبر داد و آن را نشانه بالا رفتن نرخ مشارکت کارکنان در ارائه پیشنهادات دانست. در ادامه جلسه سایر حضار با بیان دیدگاههای خویش به بحث و بررسی مواردی همچون تحول اداری, نظام پیشنهادات و شیوههای ارتقای رضایت مشترکین و ارباب رجوع پرداختند .
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقهای كرمانشاه
نظرات