«روابط‌عمومی؛ رونق تولید»

با توجه به نقش مهم روابط عمومی ها و رسانه ها در فرهنگسازی، آنها می توانند در راستای تحقق شعار امسال و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری، روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌ها باید در تحقق فرهنگ سازی رونق تولید مشارکت کنند.

بنا است با همکاری روابط عمومی‌ها برای فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی، کمک به ارتقاء کیفیت تولید، ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری و تشویق بخش خصوصی و تولید کنندگان اقدامات لازم امسال انجام شود.

بدون تردید روابط عمومی ها به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی؛ نقش تعیین کننده‏ای در افزایش آگاهی ‏های عمومی جامعه، فرهنگ ‏سازی و تنویر افکار عمومی دارند و می توانند اعتمادبخش، وحدت آفرین، مردم محور و منجر به کارآفرینی، حمایت از تولید ملی، رونق کسب و کار و اشتغال، بازاریابی و معرفی مشاغل جدید بویژه در حوزه های مرتبط با اقتصاد دانش بنیان از جمله الکترونیک، فناوری اطلاعات، رسانه های نوین ارتباطی، فضای مجازی، گرافیک، گردشگری و در نهایت رشد اقتصادی درون زا و برون زا و توسعه پایدار شوند.

در عصری که استفاده از ابزارهای الکترونیک با توجه به اقتضائات دنیای مدرن، امری ضروری و گریزناپذیر است، روابط عمومی سازمان‏ ها که خود رهبر و پیشتاز استفاده از ابزارهای نوین هستند می ‏توانند نقشی اساسی و موثر را در اجرای سیاست های کلی و جزئی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سازمان و شرکت تحت مدیریت خود داشته باشند.

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی، متخصصان روابط عمومی در انتقال پیام به مخاطبان و ترغیب آنان برای استفاده از تولیدات داخلی و ایرانی همچنین پیشرفت و رشد اقتصاد می توانند نقش موثری ایفا کنند و جایگاهی والایی در آگاهی بخشی ، همگرایی، انسجام، بسیج و تحقق شعار سال و رسیدن به توسعه پایدار را داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات