انعقاد تفاهم نامه با شرکت بازآفرینی شهری ایران در دستور کار سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور قرار دارد

انعقاد تفاهم نامه با شرکت بازآفرینی شهری ایران در دستور کار سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور قرار دارد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: به منظور هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر درخصوص بازآفرینی شهری تفاهم نامه‌ای با رویکرد تقویت نقش و جایگاه مدیریت شهری در نوسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد فیمابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با شرکت بازآفرینی شهری ایران منعقد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رضا مهدی زاده با بیان این خبر گفت: انعقاد این تفاهم نامه در راستای قانون حمایت از احیاء، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری و قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و بند (الف) ماده (۵۹) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد تدوین لوایح قانونی، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها و . . . و یا بازنگری آنها در راستای بازآفرینی محدوده‌ها و محلات هدف، هماهنگی در پیگیری اعتبارات و کمکهای دولتی، اوراق مالی اسلامی، اسناد خزانه و سایر ردیفها در بودجه سنواتی کشور، برگزاری دوره‌ها و کارگاههای آموزشی برای شهرداری‌ها از عناوین همکاریهای مشترک بین دو دستگاه خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود با عقد این تفاهم نامه و بهره‌گیری متقابل به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجرایی، مدیریتی، علمی، پژوهشی، آموزشی طرفین در زمینه تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های بازآفرینی شهری گامهای موثری برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات