روابط عمومی به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند

روابط عمومی به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند

شهردار ارومیه گفت: روابط عمومی ها به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان در بطن جامعه  مشکلات شهروندان را احصاء و به مدیران سازمان انتقال دهند تا در سایه آن توسعه شهر رقم خورد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: مناسبت هایی چون ۲۷ اردیبهشت فرصتی برای تقدیر و تجلیل از تلاشگران این عرصه است.

وی بیان کرد:  بدون ارتباطات روابط عمومی ها  در دنیای فعلی تحقق نمی یابد و این دو بدون هم معنی پیدا نمی کند.

حضرت پور گفت: دغدغه روابط عمومی ها  در سازمان ها باید برقراری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و پاسخگوی مطالبات مردم باشد اما متاسفانه روابط عمومی ها تنها به مرکز اطلاع رسانی تبدیل شدند و جای پاسخگویی به مطالبات مردم در سازمان خالی است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان در بطن جامعه مشکلات شهروندان را احصاء و به مدیران سازمان انتقال دهند تا در سایه آن  توسعه شهر رقم خورد .

شهردار ارومیه بیان کرد:  ارتباطات یکی از مولفه های موفقیت سازمان است و این ارتباطات باید بین سازمان و مردم باید بیش از پیش ایجاد شود.

وی گفت: در حال حاضر ارتباطات بین داخل مجموعه بسیار کم رنگ است و این یک خلاء بسیاری جدی است و این مهم یعنی برقراری ارتباط انسانی باید از رسالت های اصلی روابط عمومی ها باشد و در خواست از مسولان مربوطه برای پرنگ کردن این مهم در سازمان را دارم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات