روابط عمومی ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند

روابط عمومی ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: روابط عمومی ها قلب تپنده و چشم بینای سازمان است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمدرضا علیزاده امام زاده، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات  در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری عنوان کرد: روابط عمومی ها قلب تپنده و چشم بینای سازمان است.

وی اظهار کرد: روابط عمومی فعال و موفق منجر به ارتقای سازمان می شود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه  بیان کرد: عرصه روابط عمومی خیلی سخت است و  فعالان این حوزه بسیاری از مشکلات را برای بهبود سازمان رفع می کنند و این قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات  شهروندان باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات