مهمترین وظیفه روابط عمومی افزایش جلب اعتماد عمومی است
مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی افزایش جلب اعتماد عمومی است که در سایه آن توسعه شهری روی می دهد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی اصغر احمد زاده، مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: روابط عمومی ها ارتباط دهنده دوسویه بین سازمان و افکار عمومی است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر شهرداری ارومیه با مرکزیت مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری و ۲۰ اداره مدیریت ارتباطات وظیفه خطیر اطلاع رسانی به شهروندان را برعهده دارد و بدلیل وسیع بودن فعالیت ها درشهرداری، انتظارت شهروندان نیز از واحد های ارتباطات بی شمار و در نتیجه روابط عمومی مدیریت شهری در پاسخ به مطالبات مردمی نقش بسزایی را ایفا می کند.
وی اظهار کرد: با توجه به عصر ارتباطات و افزایش شبکه های مجازی، حرکت روابط عمومی ها به سوی روابط عمومی نوین و آشنایی انها با سواد رسانه ای بیش از پیش پر رنگ باشد.
وی افزود: مهمترین وظیفه روابط عمومی افزایش جلب اعتماد عمومی است که در سایه آن توسعه شهری روی می دهد.
مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه بیان کرد: پیگیری مطالبات عمومی از دغدغه های روابط عمومی شهرداری ارومیه است و در این راستا برنامه هایی چون پویش مردمی و حضور مدیران در محل سامانه ۱۳۷، حضور شهردار و مسئولان در برنامه رادیویی شهریمیز ،برگزاری تریبون آزاد و حضور مسولان در مساجد و محلات و پاسخگویی مطالبات اجرا شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه
نظرات