۴۹۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در سال ۹۷ نصب شد

۴۹۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در سال ۹۷ نصب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: وجود تابلوهای راهنمای مسیر سطح شهر به دلیل افزایش کیفیت آدرس دهی و هدایت رانندگان به ویژه مسافران و گردشگرانی که وارد شهر قزوین می شوند، بسیار حایزاهمیت است.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت وجود این تابلوها هر ساله براساس نیازسنجی که توسط کارشناسان سازمان صورت می گیرد، نسبت به طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سطح شهر به ویژه مبادی ورودی شهر و به منظور معرفی جاذبه های گردشگری و مذهبی و تاریخی شهر اقدام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: بر این اساس در سال گذشته حدود ۴۹۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر طراحی و ساخته و در حدود ۳۰ نقطه از شهر قزوین نصب شد.

جهانگیری گفت: خیابان راه آهن، بلوار نخبگان، میدان تهران‌قدیم، بلوار آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، بلوار صنعت، بلوار ابوترابی و تقاطع نسیم شمال-جاده تاکستان از جمله مکان هایی است که تابلوی راهنمای مسیر در آنجا نصب شده است.

وی بیان کرد: همچنین بلوار دهخدا، ابتدای بلوار رزمندگان، بلوار ابوترابی، بلوار میرزاکوچک خان، ابتدای خیابان حیدری، ضلع شمال میدان جانبازان و ابتدای جاده الموت از دیگر مکان های نصب تابلوی راهنمای مسیر در سال گذشته به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خاطرنشان کرد:  ابتدای خیابان طاهرخانی، دوربرگردان بلوار باهنر، ابتدای بلوار خرمشهر، ضلع جنوب شرقی تقاطع یادگار امام، بلوار شهید لشگری، تقاطع مطهری-چگینی، ضلع جنوب میدان قدس، ضلع شمال میدان سرداران، پل امام رضا (ع)، تقاطع خیابان اصفهان، تقاطع بلوار جمهوری با جاده فارسیان، ضلع شمال چهارراه عمران و تقاطع خیابان نبوت-حکم آباد از دیگر مکان هایی است که این پروژه اجرایی شده است.

جهانگیری یادآور شد: هزینه طراحی، ساخت و اجرای تابلوهای راهنمای مسیر بالا بوده و در صورت وارد شدن خسارت به این تابلوها ناچار به صرف هزینه های سنگین برای تعمیر و تعویض این تابلوها هستیم، بنابراین از شهروندان تقاضا داریم در نگهداری از این تجهیزات ترافیکی همکاری لازم را با سازمان ترافیک داشته باشند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات