استفاده از تخصص روابط عمومی برای فرهنگ سازی مدیریت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس آرش نواب در دیدار کارکنان دفتر روابط عمومی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، افزود: ارتقاء جایگاه یک سازمان، به تصویر کشیدن عملکرد مجموعه ها و هنر مستندسازی و رسانه ای کردن فعالیت ها، از مهم ترین فعالیت های یک روابط عمومی پویا است.

وی حذف قبوض کاغذی، الکترونیکی شدن آن و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را از اولویت ها دانست و گفت: بدون همکاری روابط عمومی، این دو موضوع مهم به سرانجام ممکن نخواهد رسید.

این مسئول با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی؛ همه افراد را به واسطه بهره گیری از آن یک خبرنگار توصیف و تصریح کرد: یکی از مشکلات مهندسان، ضعف در ارائه گزارش از عملکردها است که روابط عمومی ها می توانند آن را به خوبی ساخته، پرداخته و ارائه کنند.

وی اضافه کرد: یک روابط عمومی پویا، هرآنچه را که نیست، خلق می کند و می سازد و یک روابط عمومی غیرحرفه ای، از آنچه که هست، چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد.

مهندس نواب با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید با یک زاویه به رویدادها نگاه کنند، اظهار کرد: افکارسنجی از مردم و تحلیل نتایج آن می تواند ضمن دریافت نیاز مردم و مطالبات آنان، صنعت برق را برای رسیدن به اهداف خود یاری کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: سنجش نظرات مردم در خصوص عملکرد رفتاری و ارتباطی مدیران به صورت نامحسوس و سیستمی، باید در شرکت توزیع نیروی برق پیاده سازی شود.

شایان ذکر است پیش از سخنان مدیرعامل، مدیر و کارشناسان دفتر روابط عمومی به بیان عملکرد یکساله خود در حوزه های مختلف پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات