ضرورت ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای در معماری متناسب با فرهنگ جامعه

ضرورت ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای در معماری متناسب با فرهنگ جامعه

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد  با تاکید بر نوآوری و تغییر در خدمات معماران و توانمند سازی اعضا در این حوزه گفت:با قابلیت سازی و توانمند سازی اعضاء خدمات تخصصی حرفه ای به روز با الگوهای متناسب با فرهنگ جامعه ارائه نماییم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد،دکتر مهدی سالاری در اولین نشست کمیسیون معماری با تاکید بر اهمیت به خواسته های مردم در زمینه معماری و در نظر گرفتن ایده آل ها در این حوزه گفت:معماران ایده ها و خدمات خوبی به مشتری بدهند تا فضای کار مناسبتر و بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش معماران در پیشبرد اهداف سازمان اظهار کرد:ارائه خدمات تخصصی و واقعی معماران به مشتریان، منجر به جلب اعتماد و رضایت مردم به عملکرد و اهداف سازمان می شود.

دکتر سالاری اظهار امیدواری کرد:برگزاری کمیسیون خروجی ملموس و تاثیر گزار داشته باشد تا رویکرد سازمان برای مردم بیشتر و بهتر مشخص گردد.

مهندس علاقه بند عضو هیئت مدیره سازمان در رشته معماری نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف ما از معماری کیفی سازی خدمات ، ارزیابی نهایی محصولات و ساخت یک ساختمان با کیفیت است تا تصور عامه مردم مبنی براینکه نظام مهندسی فقط محل اخذ پروانه ساختمان است تغیر کند.

وی با اشاره به ارزیابی از وضعیت موجود معماری و اقدامات در جهت رفع موانع گفت:هدف ما واقعی کردن خدمات معماری با الگوهای علمی و جریان سازی همراه با آموزش و استفاده از تجربه های پیشکسوتان در این حوزه می باشد.

اعضای کمیسیون معماری در این نشست خواستار ارتقاء کیفیت و ارزیابی محصولات ،الگوسازی پروژه های علمی،واقعی کردن خدمات معماری و تغییرآموزش ها و نگرش ها در این حوزه شدند.

لازم به ذکر است این نشست جهت معارفه و تقدیم احکام اعضای جدید کمیسیون معماری برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات