بازدید مدیران سازمان شهرداریها و دهیاریها و وزارت کشور از گلستان و مازندران

بازدید مدیران سازمان شهرداریها و دهیاریها و وزارت کشور از گلستان و مازندران

معاون امور شهرداری ها و مدیران کل دفاتر حراست و پدافند غیرعامل و ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و مدیرکل دفتر امور شوراهای وزارت کشور روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت با استاندار گلستان و شهرداران و اعضای شوراها دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، نشست شهرداران استان گلستان با حضور مهندس غراوی سرپرست استانداری گلستان، حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری ها، رضا نگهبان مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی و موفق مدیر کل دفاتر حراست و پدافند غیرعامل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و صمیمی مدیرکل دفتر امور شوراهای وزارت کشور و جمعی از مسوولان استانداری حضور داشتند.

در این نشست گزارشی در خصوص آخرین برنامه ها و تصمیمات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و حوزه معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و موضوعات مرتبط به شهرداریها که در قانون بودجه سال ۹۸ درج شده برای حاضران بیان و به پرسشهای آنان پاسخ داده شد.

همچنین نشست شوراهای اسلامی استان گلستان با حضور صمیمی مدیرکل دفتر دفتر امور شوراهای وزارت کشور تشکیل و آخرین برنامه های وزارت کشور در حوزه شوراهات برای حاضران تشریح شد.

مدیران سازمان شهرداریها و دهیاریها و وزارت کشور در ادامه از برخی پروژه های عمران شهری گرگان که از سوی شهرداری این شهر در حال انجام است بازدید نمودند و در جریان نحوه پیشرفت و مسایل خاص آنها قرار گرفتند.

همچنین مدیران سازمان شهرداریها و دهیاریها و وزارت کشور از شهرستان قائم شهر در استان مازندران نیز بازدید نمودند و در نشستی با حضور مسوولان محلی که در شهرداری تشکیل شد گزاشی از آخرین برنامه ها و اقدامات این شهرداری ارایه و در خصوص پروژه های عمران شهری تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام و عدم آغاز طرح های جدید، توجه به جذب سرمایه گذار، تقویت رویکرد انسان محور در پروژه ها و برنامه ریزی برای تقویت و ایجاد زیرساختهای گردشگری شهری تاکید شد .

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات