ارتقاء آموزش‌های حقوق شهروندی در «خانه حقوق»

ارتقاء آموزش‌های حقوق شهروندی در «خانه حقوق»

مشاور شهردار گفت: بنا به پیشنهاد شهردار اصفهان «خانه حقوق» راه‌اندازی شد تا به طور تخصصی ارتقاء آموزش‌های حقوق شهروندی برای شهروندان را در دستور کار داشته باشد.

محمد شریف‌شاهی در «چهل و سومین نشست هم اندیشی اصفهان فردا» که با حضور جمعی از حقوق‌دانان برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان از همان ابتدای فعالیت بعضی رویکردها و برنامه‌های محوری را در دستور کار قرار داد که یکی از آنها برنامه‌هایی مرتبط با احقاق حقوق شهروندی و رویکردهای حکمرانی خوب شهری بود.

وی افزود: به همین منظور سلسله نشست‌هایی تحت عنوان«اصفهان فردا» با مشارکت گروه‌های مختلف اجتماعی از جمله صنوف، هنرمندان، فرهیختگان و دیگر صاحب‌نظران برگزار شده که در این جلسه حقوق‌دانان حضور دارند.

مشاور شهردار در امور شفافیت و مبارزه با فساد تاکید کرد: مدیریت شهری اصفهان برای احقاق حقوق شهروندی، ارتقاء حقوقی و توانمندی کارکنان شهرداری را در دستور کار قرار داده و برخی برنامه های آموزشی و تخصصی حتی برای کارکنان اداره حقوقی شهرداری اصفهان پیش‌بینی و برگزار کرده است.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی حقوقی شهروندان، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف بنا به پیشنهاد شهردار اصفهان «خانه حقوق» راه‌اندازی شد تا به طور تخصصی ارتقاء آموزش‌های حقوق شهروندی را برای شهروندان انجام دهد.

شریف‌شاهی با بیان اینکه خانه حقوق به ثبت رسیده و استقرار امکانات در آن انجام شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان از مشارکت حقوق‌دانان در رسیدن به اهداف مورد نظر خود در خانه حقوق استقبال می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات