ساماندهی جمعه بازار خودرو با طرحی ویژه و رویکردی جدید

ساماندهی جمعه بازار خودرو با طرحی ویژه و رویکردی جدید

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، از ساماندهی جمعه بازار خودرو با اجرای طرحی ویژه و با رویکردی جدید خبر داد و افزود: با رفع مشکلات پیش رو و انعقاد قرارداد با بخش خصوصی این کار انجام می شود.

محمد بابایی در گفت وگو با کرمان آنلاین در مورد چگونگی استقرار جمعه بازار خودرو در مکان جدید گفت: قبل از استقرار جمعه بازار در مکان جدید، خودروها به صورت نامنظم در حوالی میدان بیرم آباد و روبه‌روی بارفروشی قدیم مستقر بودند که این امر منجر به ترافیک می شد. به این علت تصمیم گرفتیم تا از مکان فعلی  به پشت شهربازی نقل مکان کنند.

وی خاطرنشان کرد:  پشت جایگاه سوخت سی ان جی در حوالی شهربازی  زمین بدون استفاده ای وجود داشت که پس از تسطیح و شن ریزی آن را محصور و برای استقرار خودروها آماده کردیم.

بابایی از پیگیری های مکرر برای جابه جایی خودروها برای استقرار در مکان جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر همه‌ی خودروها  به سمت زمین مدنظر در پشت شهربازی هدایت می شوند و روزهای  پنج شنبه  و جمعه در آنجا مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمان در ادامه به رویکرد جدید جمعه بازار خودرو اشاره کرد و یاد آور شد: در طرح جدید  قصد داریم ۲۰ شغل در آن محل، ایجاد کرده و به شکل اصولی آن را ساماندهی کنیم.

بابایی با تاکید بر این که نسبت به خدمات ارایه شده در این جمعه بازار، هزینه‌ی ورودی دریافت می‌شود ادامه داد: ماشین های وارد شده به مجموعه، در ابتدا توسط دوربین آگاهی رصد شده و مورد استعلام پلیس قرار می‌گیرند و توسط واحد  قیمت گذاری، بر روی خودروها قیمت گذاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی افزود: داخل این مجموعه قرار است چندین غرفه شامل کارواش، تست رنگ و امور قرارداد ها تعبیه شود که علاوه بر موارد ذکر شده ، تزیینات مربوط به خودور، غرفه مواد غذایی  و چند غرفه دیگر جهت رفاه حال همشهریان در نظر گرفته خواهد شد.

وی  ایجاد مکانی برای استراحت را نیز از جمله  امکانات این مجموعه ذکر کرد و گفت: به احتمال زیاد نمایندگی بیمه نیز در این مجموعه مستقر می‌شود و جهت نظم بخشی هر کدام از انواع  خودروهای آماده فروش، در مکانی خاص و مشخص قرار می‌گیرند.

بابایی با اشاره به امکان  خرید  و فروش خودرو در این مجموعه ادامه داد: با توجه به این که بیش از نیمی از خودروهای آماده‌ی معامله، خارج از شهرستان کرمان هستند عوارض خودرو همان جا به حساب شهرداری واریز شده و علاوه برآن، خلافی خودرو نیز به طور کامل تسویه حساب می‌شود.

وی از ایجاد مکانی برای معاینه‌ی فنی خودرو در این مکان نیز خبر داد و تصریح کرد: همچنین نماینده ای از صنف بنگاه داران جهت بستن قرارداد و عقد قولنامه در این مجموعه مستقر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، هدف از تجهیز جمعه بازار خودرو را  خدمت به همشهریان عنوان کرد و افزود: به زودی با عقد قرارداد، این مجموعه با  امکانات جدید و ویژه به همشهریان خدمات رسانی خواهد کرد تا مردم بتوانند با اطمینان خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنند.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید jomebazarkhodro.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید jomebazarkhodro۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات