راه های تحقق اهداف شرکت در سال ۹۸

در جلسه دویست هجدهم شورای معاونین، گزارش تحقق اهداف شرکت برای سال ۹۸ قرائت و بررسی شد و مهمترین اهداف شرکت تعیین و راهکارهای تحقق آن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علائی در این جلسه ضمن تبریک به همکاران در خصوص تحقق اهداف سال ۹۷ و روند رو به رشد شاخص های کلان شرکت در سال جاری، گفت با توجه به اهمیت تحقق این اهداف  در سال جاری، رصد ماهیانه اهداف  را در اولویت برنامه های روزانه خود قرار خواهد داد .  همچنین در بخش دیگر این شورا گزارش استراتژی منابع انسانی نیز بررسی شد .

مدیر عامل در این جلسه خاطر نشان کرد باعث خوشوقتی است که شرکت توانسته با اقدامات ارزشمندی که در حوزه مدیریت منابع آب، داشته موفق شده است به اهداف خود در سال ۹۷ در موضوع پایداری منابع آب دست یابد. وی افزود رضایت ذینفعان با اجرای اقدامات مفیدی از جمله بهبود فرایند های مربوط به خدمات و کاهش زمان ارائه خدمات توانسته رضایت ذینفعان خود را کسب نموده که این میزان رضایت مردم در سال ۹۷ بیش از۷۹ درصد می باشدکه این امر  موجب رضایت پروردگار و لازمه  پیشرفت شرکت خواهد گردید.

محمد علایی در بخش پایانی سخنان خود رشد ۱۱۵ درصدی اقتصادی و و مدیریت هزینه های شرکت را از اهداف مطلوب سال ۹۷ ذکر کرد که نتیجه آن را پرداخت تمامی مطالبات همکاران در سال گذشته عنوان نمود.

درادامه این جلسه سمیه سلیمانی، رئیس گروه توسعه مدیریت  طی گزارشی کوتاه، سه هدف کلان شرکت در سال های ۹۶ و ۹۷ را بر شمرد که بر طبق این گزارش و بر اساس چشم انداز شرکت دستیابی به ۷۵ درصد پایداری منابع آب، ۹۵ درصد رضایت ذینفعان شامل جامعه ،مشتریان، تامین کنند گان، کارکنان و صاحبان سهام و  ۱۱۵ درصد رشد اقتصادی، تا افق ۱۴۰۵ می باشد، که شرکت توانسته است طی سالهای اخیر رشد چشمگیری در این سه حوزه داشته باشد

در پایان این جلسه برنامه کاری شرکت برای سال ۹۸ ارائه و مصوب گردید و هریک از متولیان اصلی ، متعهد به تحقق  صد درصدی شاخص های عملکردی شوند در ادامه از ۴۸ نفر همکارانی که در سال گذشته رتبه برتر را در بخش های گوناگون شرکت، کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات