برق‌رسانی به دو روستا در شهرستان کامیاران

برق‌رسانی به دو روستا در شهرستان کامیاران

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، علی چهل امیرانی مجری طرح برق‌رسانی روستایی کشور در آیین افتتاح برق‌رسانی به این دو روستا گفت: در کشور، تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و هدف شرکت توانیر برق‌دار کردن تمام روستاهای بالای پنج خانوار در آینده نزدیک است .
وی با اشاره به برق‌دار شدن بیش از ۹۰ درصد روستاها در کشور بیان داشت:  با تلاش و همدلی  مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های توزیع بیش از ۹۰ درصد روستاها برق‌دار شده و شبکه برق روستاهای صالح آباد و وزمانه‌سفلی نیز به روستاهای دارای برق افزوده شد .
مجری طرح برق‌رسانی روستایی شرکت توانیر تاکید کرد: هدف توانیر در سال‌های  ۹۸ و ۹۹ برق‌دار کردن تمام روستاهای شهرستان کامیاران است که با تلاش شبانه‌روزی همکاران انشاءالله این مهم به‌وقوع خواهد پیوست .
چهل امیرانی با اشاره به کارهای بزرگی که در راستای برق‌دار نمودن روستاهای سطح کشور انجام شده اظهارداشت: مشکلات برق‌رسانی به روستاها بسیار زیاد است، با این وجود در راستای برق‌دار نمودن تمام روستاهای زیر پنج خانوار در استان کردستان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .
در ادامه عبید علیمحمدی، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: سال گذشته همکاران برق شهرستان متعهد شدند که این روستا را از نعمت برق برخوردار نمایند که امروز وعده یاد شده محقق شد .
وی تصریح کرد: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان، خدمت به روستانشینان است که در این زمینه باید روستاها از خدمات برق به عنوان زیر ساخت بخش عمده ای از دیگر خدمات برخوردار باشند تا از مهاجرت آنان به شهر نیز جلوگیری شود .
علیمحمدی با اشاره به اعتبار صرف‌شده بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان به منظور اجرای این دو پروژه اظهار داشت: در ابتدا برق‌دار شدن هشت خانوار مدنظر بود که اکنون بیش از ۱۸ خانوار از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند .
در ادامه شهرام بهمنی، مدیربرق شهرستان کامیاران گفت: جهت برق‌رسانی به دو روستا ۴۷۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت هوایی، دو دستگاه پست هوایی  و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف در قالب هفت دستور کار اجرا و از ابتدای زمستان ۹۷ همکاران شروع به کار کردند که با همت و تلاش صورت گرفته افتتاح شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات