جلسه کمیته کنترل و کاهش پیک بار منطقه آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق آذربایجان، در این جلسه که دکتر روشن میلانی مدیرعامل این شرکت، مهندس حسن بیگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و کلیه اعضای این کمیته از شرکت برق منطقه ای و شرکت های توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و تبریز حضور داشتند، ابتدا ضمن تبیین سیاست ها و برنامه های شرکت توانیر برای کاهش پیک بار، بر لزوم هماهنگی و تعامل با استانداران و مدیران ذیربط استان های تحت پوشش از جمله مسئولان مدیریت بحران و فرمانداران و...جهت کنترل و کاهش پیک بار منطقه در سال ۹۸ تاکید شد.

در ادامه جلسه، در خصوص پیگیری سهمیه بار پیک منطقه آذربایجان جهت انجام برنامه ریزی های لازم و نیز چگونگی اعمال بسته های تشویقی از طریق کسر هزینه های صورتحساب برای مشترکین اداری، خانگی، تجاری و صنایعی که در زمان پیک بار همکاری های لازم را به عمل آورند، تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین در خصوص چگونگی هماهنگی مدیریت بار احتمالی ابلاغی از سوی شرکت توانیر و استعلام مراکز ویژه و حساس و استقرار دیزل ژنراتورهای اضطراری در این مراکز، مواردی مطرح شد.

در ادامه این جلسه، پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه، در خصوص برنامه ریزی استقرار اکیپ های عملیاتی شناسایی مشکلات ناشی ازکارکرد کلیدهای ۲۰ کیلوولت در پست های انتقال و فوق توزیع و نیز ایجاد تمهیدات لازم جهت استقرار و افزایش تعداد اپراتور در پست های دارای عملیات بالا و بارهای ویژه، تشکیل کارگروه های مدیریت مصرف، مدیریت دیسپاچینگ، روابط عمومی و بهره برداری تحت نظر کمیته کنترل و کاهش پیک بار منطقه، تصمیم گیری شد. پس ازپایان این جلسه، دکتر میلانی مدیرعامل برق آذربایجان وسایر مسئولان حاضردر جلسه، از مرکز کنترل فوق توزیع ارومیه بازدید به عمل آوردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات