کنترل همه جانبه همه فعالیتها یک اضطرار است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در جلسه ای که با حضور مدیرعامل, معاونین و همه روسای گروه ها و کارشناسان ایزو برگزار گردید مدیرعامل با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های سیستم مدیریت کیفیت, کنترل همه جانبه فعالیت‌ها را یک اضطرار خواند و بر لزوم هماهنگی های هر چه بیشتر تاکید نمود.

در ابتدای این جلسه شیخی فر, مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت با اشاره به نتایج اقدامات انجام شده در بازنگری سیستم مدیریت کیفیت, اهمیت این اقدامات را شامل تدوین سند استراتژی و اهداف عملیاتی به همراه اصلاح فرایندهای شرکت ذکر کرد. شیخی فر بر اقدام اصلاحی در خصوص عدم انطباق های سال گذشته و تدوین و ابلاغ بیانیه‌های سیستم مدیریت کیفیت توسط مدیریت ارشد شرکت تاکید نمود. در ادامه معاون برنامه‌ریزی شرکت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات, استقرار سیستم کیفیت را بهبود خدماتی دانست که در سیستم های مدیریتی ارائه می شود. مومنه انطباق با استانداردهای کیفیت را عاملی برای توفیق در کاذ دانست به گونه ای که بتواند نیاز و رضایت ذینفعان, مشتریان و کارکنان شرکت را برآورده سازد .

نیازی کارشناس طرح توسعه در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ماندگاری که توسط وی و همکاران نماینده ایزو در این بخش انجام شده است روند را رو به رشد و مثبت قلمداد کرد .

وحدتی مدیر دفتر مطالعات پایه نیز با اشاره به اینکه عدم انطباقها از اختیارات ما خارج است, با اشاره ای به کمبود نیروی انسانی, تامین مالی و اعتبارات تخصیصی و وضعیت آزمایشگاه آب و مسائلی از این دست,  که هر سال تعریف می‌شوند داشت و اذعان داشت با روند پیش رو, تغییری ایجاد نمی گردد و خواهان بازنگری در تعریف برخی از فرآیندها شد .

مرادی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت نیز مشخص شدن ضعف ها در برون سپاری فعالیتها را بسیار پراهمیت دانست. وی اتخاذ تصمیمات درست و قانونی برای برون سپاری را عاملی برای بهبود مدیریت در شرکت ذکر کرد .

درویشی مدیرعامل شرکت نیز با اشاره به اینکه در شرایط خاصی هستیم اظهار داشت باید با همه محدودیت‌ها, مسئولیت‌هایمان را به درستی انجام بدهیم. وی با تبریک ایام مبارک ماه رمضان, از خداوند قبولی طاعات و عبادات همکاران را مسئلت داشت .

درویشی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه را از شرکت‌های پیشقراول در استقرار ایزو در سطح کشور دانست و سابقه فعالیت آن را از آب منطقه ای غرب و ایجاد سیستم مدیریت کیفیت عنوان کرد. درویشی با یادی از مهندس میرزایی به عنوان بنیانگذار خلاقیت در آب منطقه ای غرب, از همه فعالیت هایی که منجر به ایجاد انگیزه و خلاقیت و استاندارد سازی در شرکت می شود استقبال و با تشکر از معاونت برنامه ریزی و همه همکاران واقع در مدیریت های مختلف شرکت از پیگیری مجدانه آنان تقدیر کرد. وی فرایند مدیریتی را فرایندی پیچیده دانست و با توجه به گستردگی ها و تنوع اقدامات و فعالیت ها, استاندارد سازی و ایجاد سیستم مدیریت کیفیت را عاملی برای تسهیل این پیچیدگی و ارائه راهکار دانست. درویشی با اشاره به اهمیت نقد و گفتن اشکالات و نقایص, انتقاد را عامل بهبود و تسهیل در استقرار بهینه سیستم کیفیت دانست و خاطرنشان ساخت ما در بعد نظارت بر فعالیت‌های شرکت مشکل داریم و باید برای پیگیری و نظارت بر خروجی ها و ایجاد سیستمی که بتواند سره را از ناسره جدا کند اهتمام ویژه ای گردد. درویشی با اشاره به عدم به موقع تخصیص اعتبارات, مشکلات و تعارضات را کلی دانست و اذعان داشت که باید بر این بی نظمی ها غالب شد.  وی بر حذف  فرایندهایی که نیاز نیست و تکرار آن باعث آسیب می شود  تاکید نمود و روند شرکت در اعمال برنامه ها و استانداردهای ایزو را روندی رو به رشد دانست و بر استمرار و بهبود  مستمر آن تاکید ورزید. در پایا مدیرعامل شرکت با اشاره به شبهای گرانقدر قدر برای همه مومنان آرزوی توفیق در خدمت و از همه آنان التماس دعا داشت .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات