شهرداری اصفهان تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل‌زده بود

شهرداری اصفهان تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل‌زده بود

شهردار خرم‌آباد با ابراز خرسندی از اینکه شهرداری‌های کشور به ویژه اصفهان استان سیل زده لرستان را در فروردین ماه امسال تنها نگذاشتند و امدادرسانی خوبی تا آخرین لحظات انجام دادند، گفت: این نوع‌دوستی‌ها بارقه امیدی برای تمام کسانی شد که در سیل اخیر دچار حادثه و بحران شدند.

وحید رشیدی در حاشیه آیین تجلیل از نیروهای امدادی و پشتیبانی شهرداری اصفهان در مناطق سیل‌زده  اظهار کرد: در فرودین ماه سال‌جاری شهر خرم آباد دچار سیل بزرگی شد که در همان روزهای آغازین بحران، شهرداری اصفهان با نیروها و تجهیزات خود در در شهرهای خرم‌آباد، معمولان و پل‌دختر حضور یافت و بیشترین خدمات را در بین کمک سایر استان ها داشت.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در تمام صحنه‌های انقلاب همچنین امدادرسانی در بحران‌ها حضور گرم و خوبی داشته‌اند، افزود: امیدواریم تمام مسئولان و شهرداران شهرداری‌های کشور بتوانند در مواقع بحرانی خدمت رسانی خوبی به تمام هموطنان داشته باشند.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: سیل این مهم را به همگان اثبات کرد که مردم ایران «ید واحده» هستند و چنانچه مشکلی برای هر کدام از هموطنان در هر نقطه‌ای از کشور پیش آید، همه با عزم و اراده راسخ برای کمک‌رسانی می‌شتابند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه شهرداری‌های کشور به ویژه اصفهان استان سیل زده لرستان را در فروردین ماه امسال تنها نگذاشتند و امدادرسانی خوبی تا آخرین لحظات انجام دادند، افزود: این نوع‌دوستی‌ها بارقه امیدی برای تمام کسانی شد که در سیل اخیر دچار حادثه و بحران شدند.

رشیدی، با تشکر از عوامل شهرداری اصفهان برای خدمات ارزنده در سیل خرم آباد، اظهار کرد: علاقه داریم مراسمی به افتخار همکاران خدوم شهرداری اصفهان در شهرداری خرم‌آباد برگزار کنیم زیرا نیروهای خدوم شهرداری این شهر بدون هیچ چشمداشتی هر کجا نیاز به کمک بود ۱۸ تا ۲۰ ساعت در شبانه روز کمک‌های خود را دریغ نکردند و باید بگویم بهترین دوستانی که ما در این ایام داشتیم از نیروهای شهرداری اصفهان بودند.

رشیدی تصریح کرد: در فرودین ماه ۹۸ و حتی اسفندماه ۹۷ چند مورد سیل در شهر خرم آباد اتفاق افتاد، البته شاید در رفع اولین سیلاب‌ها ناهماهنگی‌هایی وجود داشت، اما در سیل ۱۲ فروردین که چند برابر ظرفیت دفع آب‌های سطحی در رودخانه های خرم آباد آب جاری شده بود، تمهیدات خوبی در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به شدت زیاد سیل و کمبود امکانات از همکاری دستگاه ‌های مختلف در سایر شهرها استفاده کردیم.

وی اظهار کرد: قطعاً سال‌های آینده باز هم در شهر خرم آباد بارندگی خواهیم داشت، از این رو باید برنامه‌ریزی منسجمی در ستاد بحران استان لرستان وجود داشته باشد تا بتوانیم امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشیم.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه در ستادهای بحران خرم آباد حتی منبع تامین هزینه‌های اولیه بحران را در اختیار نداریم و این هزینه‌ها را به صورت تنخواه دریافت می‌کنیم، گفت: البته شاید این موضوع کل کشور وجود داشته باشد، اما در این شهر باید تجهیزات ایمنی و فوری لازم را همچون سایر شهرها در اختیار داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات