پیام رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی پیام تبریکی صادر کرد و یادآور شد برای تکرار دوباره پیروزی خرمشهر می بایستی نقش خود را در ساختن ایرانی آباد و آزاد و مستقل بدرستی ایفا نماییم و با وحدت، اتحاد و همدلی زمینه های احیای تمدن عظیم ایرانی - اسلامی و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی را در گام دوم انقلاب فراهم آوریم .

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، متن پیام دکتر مهدی جمالی نژاد بدین شرح است :

" فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی که یادآور شکوه و عظمت حماسه هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی و پایداری ملی و شهدای گرانقدر است را به ملت شریف ایران اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تبریک عرض می نمایم .

سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که حاضر نشدند وجبی از خاک کشورمان در دست دشمن باقی بماند و حسین وار از وجود خود گذشتند. آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی را روایت می کند که بی منت و بی ادعا، با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگید تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران و به خاطر آوردن رشادت ها و دلاوری های فرزندان این ملت که با راهبری از فرمان امام، گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از ارزش های مقدس کشور را بر زندگی دنیوی و مادیات ترجیح داده و در مقابله با دشمنی که تا بن دندان از سوی همه ابرقدرت‌ها مسلح شده بود، سنگر به سنگر، خانه به خانه و کوچه به کوچه ایستادگی کردند و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

اگر سوم خرداد ۱۳۶۱ سپاه، ارتش، بسیج، عشایر و همه آحاد ملت در عرصه مقاومت برای پیروزی، حماسه فتح خرمشهر را آفریدند، امروز وظیفه ما اینست که برای تکرار موفقیت ها و خلق حماسه‌های بزرگ ‌دست در دست یکدیگر با اراده و تلاشی خستگی ناپذیر ضمن ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران پیروزی خرمشهر را دوباره در تاریخ کشورمان تکرار و نقش خود را در ساختن ایرانی آباد و آزاد و مستقل بدرستی ایفا نماییم و با وحدت، اتحاد و همدلی زمینه های احیای تمدن عظیم ایرانی - اسلامی و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی را در گام دوم انقلاب فراهم آوریم .

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت غرورآفرین را به مردم عزیز کشورمان به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می نمایم و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم . "

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات