حرکت جهادی و تلاش مضاعف شهرداری تبریز در سال ۹۸ بسیار مشهود است/ قدردانی از نهضت آسفالت شهرداری

حرکت جهادی و تلاش مضاعف شهرداری تبریز در سال ۹۸ بسیار مشهود است/ قدردانی از نهضت آسفالت شهرداری

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با جمعی از اعضای پایگاه مقاومت شهید جاوید سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: حرکت جهادی و تلاش مضاعف شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری در سال جدید و به خصوص در بحث آسفالت بسیار مشهود است و باید این اقدامات و خدمت به مردم تداوم داشته باشد.

او با قدردانی از نهضت آسفالت شهرداری تبریز در نقاط مختلف شهر افزود: حرکت های خوب و جهادی در مجموعه سازمان عمران شهرداری تبریز و اجرای آسفالت ریزی ها در سطح شهر آغاز شده که باید برای جلب رضایت شهروندان ادامه دار باشد .

امام جمعه تبریز ادامه داد: تلاش برای جلب رضایت شهروندان اجر الهی دارد ولی در شرایط موجود برای این کار تلاش جهادی و انقلابی لازم است و با کار و فعالیت روزمره و عادی نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. حرکت انقلابی بعد از انقلاب بود که مبدا اقدامات و خدمات ویژه ای برای آبادانی کشور شد و نتایج مثبتی که تاکنون آثار آن مشهود بوده است .

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر سازمان عمران شهرداری تبریز می خواهد در خدمت به مردم موفق شود یک حرکت جهادی و انقلابی لازم است تا بتواند رضایت شهروندان را جلب کند. این تلاش برای کشور عزت و اقتدار می آورد و مانع رواج تفکرات منفی  و مخرب است.

او افزود: از تمام نیروهای شهرداری انتظار دارم با تمام توان هم از لحاظ فنی و هم با افزایش ساعات و زمان های کاری برای بهبود شرایط موجود و انجام وظایف خود کوشا باشند .

بابک شریفی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز نیز در این دیدار با ارائه گزارش کلی و جامع در مورد سازمان عمران گفت: سازمان عمران شهرداری یکی از ارگان های تخصصی و فنی شهرداری تبریز است که مجموعه ای از نیروهای مجرب و جوان با تحصیلات عالیه و مجهز به تخصص در امور محوله به عنوان بازوی توانمند اجرایی شهرداری تبریز وظیفه اجرای پروژه های عظیم شهری و همچنین نهضت آسفالت شهرداری تبریز که در فصل کاری جدید با دستور شهردار تبریز از لحاظ کمی و کیفی شتاب چشم گیری داشته است را برعهده دارد.

او در ادامه به خرید و تجهیر کارخانه جدید تمام اتوماتیک ۱۶۰ تنی سازمان عمران در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با خرید و تجهیز سیستم ترکیب الیاف و اصلاح قیر به کارخانجات آسفالت سازمان عمران تبریز قدمی بسیار بزرگ برای افزایش چند برابری کیفیت آسفالت تولیدی در این سازمان که باعث افزایش عمر آن دارد، برمی دارد.

شریفی با اشاره به دستور کارهای صادره درخصوص اصلاح زیرسازی ها و روسازی های معیوب قبل از آسفالت ریزی ها اشاره داشت و گفت: هرچند تراش آسفالت موجود، تثبیت بستر، کمپکت لایه های روسازی و زیرسازی و سپس آسفالت ریزی هزینه، وقت  و انرژی مضاعفی را در بر دارد اما به علت اصلاح اساسی روسازی اقدام مهمی است و باعث افزایش عمر آسفالت و مشکلات روسازی ها می شود و با توجه به هزینه بالای مواد اولیه تهیه آسفالت به عنوان اقدامی مهم برای صرفه جویی در بیت المال خواهد بود.

شریفی در پایان افزود: نامگذاری کارخانجات آسفالت به نام شهید ظهر عاشورا وحید نومی گلزار باعث خیر و برکت و روحیه جهادی کارکنان مجموعه می شود .

در این دیدار که باحضور مدیرعامل، فرمانده پایگاه مقاومت، قائم مقام، معاونان، مدیران و نیروهای مختلف فنی، مهندسی و کارگری سازمان عمران برگزار شد، حاضران آمادگی تمام عیار خود برای خدمت رسانی و انجام وظیفه در سال رونق تولید را اعلام کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات