اظهارات اعضای شورای شهر در جلسه شورای اداری

اظهارات اعضای شورای شهر در جلسه شورای اداری

در جلسه شورای اداری شهرداری اهواز که به ریاست شاعری سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز تشکیل شد، باباپور نایب رئیس و موسوی نژاد عضو شورای اسلامی شهر به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

به گزارش سایت شهرداری اهواز، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اظهار کرد: خوشحالیم که به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جوانگرایی عمل کردیم و شهرداری جوان، باانگیزه، توانا و صاحب تفکر را برای اهواز انتخاب کردیم. امیدواریم وی با همراهی بدنه شهرداری اهواز بتواند با خدمات مناسب رضایتمندی را در بین شهروندان اهوازی ایجاد کند‌ و شوراهای بعدی را ترغیب به تکرار این تجربه کند. این انتخاب را به فال نیک گرفته ما نیز با تمام توان در شورای شهر از شهردار منتخب حمایت می کنیم .

مهران باباپور ادامه داد: لازم است کلیه پروژه ها صاحب شناسنامه شوند و مستند سازی قبل و بعداز انجام پروژه انجام شود. ضمن آنکه ناظرین باید گزارشات روزانه و صورتجلسات انجام کار را با دقت انجام دهند و زمینه ی سواستفاده یا تضییع حقوق پیمانکاران را از بین ببرند .

باید به نظارت در شهرداری توجه بیشتری شود تا تخلفات به حداقل برسد .

در ادامه سید ناصر موسوی نژاد گفت: عید سعید فطر بزرگترین عید مسلمانان است که در کشور ما به ویژه خوزستان و اهواز اهمیت زیادی دارد. در برخی از محلات اهواز بویژه در مناطق ۳ و ۵ و ۶ مراسمات ویژه عید فطر به صورت باشکوه برگزار می شود. بنابراین لازم است همه ارگانها به ویژه شهرداری اهواز جهت برگزاری هر چه بهتر جشن ها و مراسمات مربوط به این عید تلاش خود را انجام دهد تا بهانه‌ای به دست دشمنان نظام و انقلاب نیفتد .

وی ادامه داد: مدیران مناطق هشتگانه به عنوان مسئولین محلی باید جهت رفع نواقص محدوده ی خود ملاقات خود علاوه بر انجام وظایف ذاتی رایزنی و پیگیری های لازم را با ارگانهای ذیربط انجام داده و تذکرات لازم را اعمال کنند .

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: در خصوص معضل وانت بارها و مشاغل غیر رسمی خوشبختانه چند وقتی است که اجراییات شهرداری فعال شده است‌. همزمان باید با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی با مکان یابی درست بازارچه‌هایی را احداث کنیم که مردم هم از این بازارچه‌ها استقبال کنند .

موسوی نژاد بیان کرد: در برخی از محلات برای پاکسازی دچار کمبود نیرو هستیم که باید تدابیر عاجلی در این خصوص اندیشیده و انجام شود .

وی گفت: حضور مدیران در مراسم مربوط به اقوام احترامی به این اقوام است و لازم است مدیران شهرداری اهتمام لازم را داشته باشند .

عضو شورای اسلامی شهر در پایان گفت: قدردان زحمات مدیران و کارکنان شهرداری هستیم،خدمات دهی به پرسنل زحمتکش شهرداری امری ضروری است. انتظار داریم شهردار منتخب در این زمینه اهتمام ویژه را داشته باشد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات