معاون هماهنگی توزیع توانیر در مراسم تودیع و معارفه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: به منظور کاهش مراجعه ها، قبوض کاغذی برق از ابتدای مهرماه سال جاری حذف و هزینه ها و اطلاعات برق مصرفی مشترکان الکترونیکی به آنها اعلام می شود.
غلامعلی رخشانی مهر روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود:  شبکه توزیع اکنون در بخش اتوماسیون نیازمند توجه جدی است زیرا صنعت برق با روش های کهنه قبلی قابل مدیریت نیست.
رخشانی مهر ادامه داد: برای اینکه مردم کمترین خاموشی را دریافت کنند و این شبکه گسترده مدیریت شود در گام نخست باید به سمت اتوماسیون در بخش شبکه های توزیع رفت.
وی اضافه کرد: قیمت برق اکنون یارانه ای است و یکی از راه های کاهش اختلاف بین قیمت تمام شده و هزینه فروش برق، کم کردن هزینه های صنعت برق است.
رخشانی مهر یادآور شد: نیاز مشترکان امروز با چند سال قبل متنوع است و امکان ندارد بپذیرند در هر دوره یک تا دو بار به آنها مراجعه و در مقابل آنها نیز به شرکت های توزیع رجوع کنند.
وی افزود: در بخش قرائت کنتور نیز باید به سمت اتوماسیون گام برداشت که این مهم کمک شایانی به رضایتمندی مشترکان است.
رخشانی مهر ادامه داد: باید مراجعه مردم به شرکت های توزیع نیروی برق به صفر برسد و مردم ضرورت برخورد با کسی را نداشته باشند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر افزود: در سال های گذشته میانگین رشد مصرف برق افزایش چشمگیری داشته است که برای برآورده کردن این حجم ازتقاضا برای دریافت انرژی، نیاز به سرمایه سنگینی است .
برپایه این گزارش، دراین مراسم از تلاش های امرالله پاراد مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق و نادر تمیمی سرپرست این شرکت تقدیر و حکم انتصاب اردشیر مذکوری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به وی اعطا شد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات