لکه گیری آسفالت معابر اطراف تقاطع غیرهمسطح شریعتی

لکه گیری آسفالت معابر اطراف تقاطع غیرهمسطح شریعتی

زندیه وکیلی شهردار منطقه دو گفت: با توجه به پایان یافتن عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح شریعتی و همچنین لحظه شماری برای افتتاح این پروژه لکه گیری و آسفالت حدفاصل چهار راه گردو تا دور برگردان کوچه دانشسرا در زیر این تقاطع انجام شد.
وی با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تاثیر بسزایی در ایجاد شهری ایده ال دارد، اظهار داشت: براین اساس عملیات لکه گیری و آسفالت خیابان‌ مذکور با پخش و توزیع ۲۰ تن آسفالت اجرایی شد.
زندیه وکیلی تاکید نمود: یکی از موضوعاتی که همه‌ساله از ابتدای سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر است تا با روان‌سازی حرکت خودروها و عابرین پیاده، شاهد پیشگیری از ایجاد ترافیک در شبکه‌های معابر درون‌شهری باشیم.
شهردار منطقه دو اراک عنوان کرد: با توجه به مشکلات خیابان‌ها و محلات سطح این منطقه و نیاز بعضی از معابر به ترمیم و روکش آسفالت، از ابتدای امسال عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های سطح منطقه به‌ صورت مستمر و با در نظر داشتن اولویت‌ها در حال اجراست.
وی بابیان اینکه در حال حاضر چندین عملیات در سطح منطقه اجرا شده است، عنوان کرد: در این خصوص ارزیابی‌های لازم نسبت به شناسایی و ساماندهی معابری که نیاز به ترمیم و تعویض روکش آسفالت دارند، صورت گرفته است.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات